سردار سلیمانی مسلمانان را با هم متحد کرد

فت فتو/کرمان فرمانده قرارگاه نیروی قدس در سیستان و بلوچستان گفت: سردار سلیمانی در افزایش قدرت محور مقاومت در منطقه نقش چشمگیری داشت و مسلمانان را با یکدیگر متحد کرد. سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا باغبانی در نشست فرزندان سلیمانی و همایش به یاد پدر در شهرستان بم بیان کرد: هر جامعه اسطوره‌هایی دارد که زمانی به آن‌ها ارجاع داده […]

فت فتو/کرمان فرمانده قرارگاه نیروی قدس در سیستان و بلوچستان گفت: سردار سلیمانی در افزایش قدرت محور مقاومت در منطقه نقش چشمگیری داشت و مسلمانان را با یکدیگر متحد کرد.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا باغبانی در نشست فرزندان سلیمانی و همایش به یاد پدر در شهرستان بم بیان کرد: هر جامعه اسطوره‌هایی دارد که زمانی به آن‌ها ارجاع داده می‌شود آن جامعه هویت و ارزش پیدا می کند؛ البته بسیاری از این اسطوره ها واقعی نیستند.

وی افزود: سردار سلیمانی در افزایش قدرت محور مقاومت در منطقه نقش چشمگیری داشت و مسلمانان را با یکدیگر متحد کرد.

باغبانی تصریح کرد: حاج قاسم بعد از جنگ با تجربه دفاع مقدس وارد سیستان و بلوچستان شد و قرارگاه قدس را شکل داد؛ سیستان وبلوچستان در آن مقطع محل تاخت و تاز اشرار و گروه‌های مختلف شده بود که سردار سلیمانی در آن مقطع مرز را بست، سپس جلسات بزرگی با سران طوایف برقرار و پس از راهنمایی آن‌ها مرز را مدیریت کرد.
وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که برای شهید سلیمانی بسیار با اهمیت بود اصل نظام و ولایت و مسیر شهدا بود که امروزه از آن به عنوان مکتب شهید سلیمانی نام می‌بریم.

فرمانده قرارگاه نیروی قدس سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اقدامات شهید دریجانی از همرزمان شهید سردار سلیمانی گفت: شهید دریجانی در مسئولیت جانشین ستاد لشکر ۴۱ ثارالله خدمات بسیار زیادی انجام داد و از وی به عنوان سردار بزرگ و مالک اشتر بم باید یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم از عمق جان عقیده داشت که ما می‌توانیم و بهانه‌هایی مثل نمی‌شود در منطق حاج قاسم نبود، تاکید کرد: ایستادگی، مقاومت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی اصول مکتب حاج قاسم بود. او به مثابه یک مکتب و یک آرمان بلند عمل کرد.

شایان ذکر است این برنامه از تاریخ شهادت سردار سلیمانی مورخ ۱۳ دی ماه تا شهادت سردار ذبیح‌الله دریجانی ۳۰ دی ماه در شهرستان بم ادامه دارد.

انتهای پیام




سردار سلیمانی مسلمانان را با هم متحد کرد

منبع: ایـسنا
? سردار سلیمانی مسلمانان را با هم متحد کرد