سرباز ناجا در کرمان به شهادت رسید

کرمان – سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» در عملیات دستگیری سارقان در ۵ شهریور ماه در شهرستان نرماشیر مجروح شد و صبح امروز به فیض شهادت نائل آمد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، در سحرگاه روز پنجم شهریورماه جاری، استوار یکم «محسن میرزاده» و سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» در هنگام گشت […]

کرمان – سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» در عملیات دستگیری سارقان در ۵ شهریور ماه در شهرستان نرماشیر مجروح شد و صبح امروز به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، در سحرگاه روز پنجم شهریورماه جاری، استوار یکم «محسن میرزاده» و سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، با سارقان مسلح در شهرستان نرماشیر درگیر و مجروح می‌شوند.

متأسفانه در این درگیری سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان «پاستور بم» منتقل شد و صبح امروز به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید مدافع وطن در ساعت ۱۰ صبح امروز از بهشت زهرا شهرستان بم تشییع شد و بعد از آن برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای باقر آباد روداب شرقی شهرستان نرماشیر بدرقه خواهد شد.

گفتنی است شهید «امیرحسین دهقان» متولد سال ۱۳۸۱ و پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده است.

کد خبر ۵۲۹۶۶۲۵




سرباز ناجا در کرمان به شهادت رسید

منبع:مــهر
? سرباز ناجا در کرمان به شهادت رسید