زیرساخت‌ها برای جذب سرمایۀ خارجی آماده نیست

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران با بیان این سوال که آیا کشور ظرفیت و توان جذب سرمایه را دارد یا نه؟ گفت:«با فرض اینکه همۀ محدودیت‌های تحریمی از بین رفته و امکان جذب سرمایه‌های خارجی هم وجود دارد،کشور توان جذب سرمایه را ندارد. چون برنامۀ منسجمی […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران با بیان این سوال که آیا کشور ظرفیت و توان جذب سرمایه را دارد یا نه؟ گفت:«با فرض اینکه همۀ محدودیت‌های تحریمی از بین رفته و امکان جذب سرمایه‌های خارجی هم وجود دارد،کشور توان جذب سرمایه را ندارد. چون برنامۀ منسجمی در این رابطه تنظیم نکردیم».

علی نقوی‌ در پنل تخصصی سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حاشیۀ نمایشگاه کیش‌ اینوکس ۲۰۲۳ افزود:«از طرف دیگر شبکۀ حمل‌ونقل برای این منظور آماده نیست و در تامین انرژی با مشکلات و ناترازی‌ مواجه هستیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از اتاق ایران آنلاین،رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق کرمان از لزوم فراهم شدن زیرساخت‌ها برای امکان حضور بخش خصوصی در پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری صحبت کرد و یادآور شد:«در اتاق کرمان مطالعاتی را انجام دادیم و به طرح‌های قابل اجرایی رسیدیم که آمادگی جذب سرمایه را دارند».

وی،تدوین سند تقویت سهم واحدهای کوچک و متوسط در اقتصاد با تکیه بر مزیت‌های نسبی و رقابتی را پیشنهاد داد و از پایداری و اثرگذاری بالای این بنگاه‌ها در اقتصاد سخن گفت.




زیرساخت‌ها برای جذب سرمایۀ خارجی آماده نیست

منبع:خبر کرمان
?

زیرساخت‌ها برای جذب سرمایۀ خارجی آماده نیست

:اخبار استان کرمان – اقتصادی