رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی

منوچهر متکی گفت: با مقاومت خستگی ناپذیر فلسطینیان رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است. به گزارش فت فتو، وزیر سابق وزارت امور خارجه در سخنرانی مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس کرمان گفت:مردم همیشه در صحنه بوده وبه وظیفه خود عمل کرده اند وامروز هم آرایش سیاسی-نظامی را به تصویر کشیدن و حالا نوبت مسئولین […]

منوچهر متکی گفت: با مقاومت خستگی ناپذیر فلسطینیان رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است.

به گزارش فت فتو، وزیر سابق وزارت امور خارجه در سخنرانی مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس کرمان گفت:مردم همیشه در صحنه بوده وبه وظیفه خود عمل کرده اند وامروز هم آرایش سیاسی-نظامی را به تصویر کشیدن و حالا نوبت مسئولین است.

وی گفت:امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت هستند، اسرائیل نه راه پیش دارد و نه راه پس و محکوم است به اینکه در برابر مقاومت خستگی‌ناپذیر و روزبه روز در حال گسترش فلسطینیان مقاومت کنند که نمی‌توانند.

آقای متکی با بیان اینکه آمریکا در افغانستان پول و سرباز کم نیاورد، بلکه در منطق کم آورد و نتوانستند افکار عمومی را همراه خود کند گفت: امروز آمریکا و دست نشانده آن در بدترین وضعیت خود هستند و اعترافات برخی فرماندهان آن‌ها وجود دارد که اسرائیل راه پس و پیش ندارد و محکوم به نابودی و فنا است.

وزیر اسبق وزارت امورخارجه ایران با اشاره به اینکه دست پیش گرفتن ما جلوی توطئه داعش به پشتیبانی آمریکا را گرفت بیان کرد: انقلاب اسلامی موفق شد که مواضع پنهان و مزدورانه این قدرت‌ها را برای مردم شفاف کند.

وی با بیان اینکه هویت بخشی به مقاومت مهمترین کاری بود که پیام امام خمینی (ره) بعد از انقلاب اسلامی داد گفت: جبهه مقاومت امروز نقطه مقابل توطئه‌های شوم آمریکا و اسرائیل علیه مسلمانان قرار دارد.




رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی