رهایی کودک ۱۱ ساله کهنوجی از دست آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی پسربچه ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان و بازگشت این کودک به خانواده اش در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضاامیری گفت: در پی گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر ربایش پسر بچه ۱۱ساله توسط […]


فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی پسربچه ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان و بازگشت این کودک به خانواده اش در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضاامیری گفت: در پی گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر ربایش پسر بچه ۱۱ساله توسط افراد ناشناس در حالی که مشغول بازی داخل یک کوچه بوده، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد که کودک ربوده شده را به استان سیستان و بلوچستان منتقل کرده بودند، اقدام و محل اختفای این کودک را شناسایی کردند که با هماهنگی قضائی و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان منطقه، این پسربچه کمتر از ۲۴ ساعت به آغوش خانواده‌اش برگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و ادامه پیجویی‌های پلیس برای شناسایی دیگر عاملان این عمل مجرمانه بیان داشت: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصا جرایم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد که در این رابطه به همگان متذکر می‌شویم تحت هیچ عنوان دست به عمل مجرمانه نزنند چرا که حتما با برخورد قاطع پلیس روبه‌رو خواهند شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 

 

 





رهایی کودک ۱۱ ساله کهنوجی از دست آدم‌ربایان

منبع: فــارس
? رهایی کودک ۱۱ ساله کهنوجی از دست آدم‌ربایان