رفسنجان میزبان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از اکران فیلم‌های بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در رفسنجان خبر داد. به گزارش فت فتو از رفسنجان، ایمان محمدآبادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  برای دومین سال پیاپی با مشارکت مجتمع مس سرچشمه، شهرداری و شورای شهر و انجمن سینمای جوانان، […]


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از اکران فیلم‌های بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در رفسنجان خبر داد.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، ایمان محمدآبادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  برای دومین سال پیاپی با مشارکت مجتمع مس سرچشمه، شهرداری و شورای شهر و انجمن سینمای جوانان، افتخار میزبانی اکران فیلم‌های جشنواره را کسب کردیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان جزو ۱۰ شهر مجاز کشور برای اکران حضوری آثار است، ادامه داد: در این دوره از جشنواره، علاوه براکران حضوری در سینما گلستان امین،  پلتفرم‌های فیلیمو، هاشور و تیوا نیز پخش آنلاین فیلم‌ها را خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از این ظرفیت جشنواره استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان رفسنجانی رایگان است، اظهار کرد: با توجه به امکان بهره‌مندی از ۵۰ درصد ظرفیت سالن به‌دلیل ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، همراهان و والدین نمی‌توانند در سالن حضور داشته باشند.

محمدآبادی با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره از ۱۶ تا ۲۱ مهرماه در سینما گلستان امین اکران می‌شوند، یادآور شد: جدول نمایش فیلم‌ها و نحوه اخذ بلیت به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





رفسنجان میزبان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان شد

منبع:فــارس
? رفسنجان میزبان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان شد