رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی است

محسن نسب امیری گفت: رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و امید آفرینی به جامعه است.       به گزارش فت فتواز کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) محسن نسب امیری در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان جیرفت در سالن جلسات ناحیه برگزار گردید، ضمن تبریک هفته […]

محسن نسب امیری گفت: رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و امید آفرینی به جامعه است.
 

 
 
به گزارش فت فتواز کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) محسن نسب امیری در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان جیرفت در سالن جلسات ناحیه برگزار گردید، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: ردای بسیج از شهدا به امانت رسیده و بسیج رسانه باید به تبیین اهداف این شجره طیبه بپردازد.

 

فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و امید آفرینی به جامعه است.

 

وی با بیان این مطلب که بسیج ادامه دهنده راه و تفکر انبیاء، اولیای الهی و شهدا، است، تصریح کرد: تفکر بسیج ریشه در ارزش ها، عاشورا، حرکت انبیای الهی و امام حسین (ع)  دارد.

 

نسب امیری با یادآوری این مطلب که امام راحل بنیان گذار بسیج است، عنوان کرد: بسیج یک امانت است که وجود آن مایه خیر و برکت می باشد و هر جا تفکر بسیجی سرلوحه باشد موفقیت قطعی است.

 

فرمانده سپاه تفکر بسیج را راه گشا دانست و تاکید کرد: روحیه خدمت، مردمی بودن، ایثار، شهادت طلبی و جهاد در تفکر بسیج نهادینه شده است.

 

وی یکی از وظایف بسیج رسانه را تبیین واقعیت ها قلمداد کرد و افزود: فضای مجازی با توجه به قدرتی که دارد در برخی موارد فضای حقیقی را مدیریت می کند.

 

نسب امیری اظهار کرد: نگاه ما به بسیج رسانه یک نگاه الهی است زیرا بسیج رسانه با کار زینبی و سجادی حقایق را به مردم انتقال می دهد.

 

فرمانده سپاه جیرفت ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه ها با بزرگنمایی مشکلات سعی در وارونه جلوه دادن حقایق و ناامید کردن مردم دارند و با این کار در زمین دشمن بازی می کنند که در اینجا وظیفه بسیج رسانه سنگین تر می شود.

 

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی هفت ماموریت را برای بسیج تعیین کرده اند، تاکید کرد: اولین مأموریت بسیج امید آفرینی و تزریق امید به جامعه است چرا که برخی با تزریق یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

نسب امیری خاطرنشان کرد: امروز باید اصحاب رسانه مواضع دشمن را بیشتر بشناسند و برای مدیریت آن وارد صحنه نبرد شوند.

 

فرمانده سپاه جیرفت بصیرت آفرینی را یکی دیگر از ماموریت های بسیج برشمرد و اضافه کرد: بسیاری از کسانی که در ناآرامی ها و اغتشاشات حضور دارند اغلب افرادی ناآگاه هستند که فریب دروغ های فضای مجازی و ماهواره را خورده اند.

 

وی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت، دوری از تنبلی از دیگر ویژگی های بسیج است و بسیج باید محکم و ثابت قدم باشد و در همه عرصه ها حرکتی پیش رونده و پیش برنده داشته باشد.

 

نسب امیری با بیان این مطلب که ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود، عنوان کرد: شعار امسال هفته بسیج “بسیج خدمتگزارِ مردم” است.

 

فرمانده سپاه جیرفت افزود: در هفته بسیج، همایش جهادگران، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس، اردوهای جهادی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان، ایستگاه سلامت، برپایی میز خدمت، اجتماع بسیجیان، صبحگاه مشترک، عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایستگاه صلواتی را خواهیم داشت.

 

نسب امیری جهاد تبیین در عمل را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم بایستی به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند که به آنها خدمت رسانی می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در خاتمه، گفت: آزادی زندانیان غیر عمد، تهیه و توزیع جهیزیه، اعزام یکهزار نفر دانش آموز به مرکز استان، سرکشی از جانبازان بالای ۷۰ درصد، خدمات پزشکی رایگان و یادواره شهدای شهرستان جیرفت بخشی از برنامه‌ها هستند.




رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی است