راه‌اندازی بازارچه کسب و کار در مدارس متوسطه دوره اول منطقه راین

بازارچه کارآفرینی با حضور امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش راین، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمان در دبیرستان دخترانه فاطمیه راه‌اندازی شد.  به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسماعیل‌زاده صبح امروز در آیین افتتاحیه این بازارچه ضمن تحسين و ابراز خرسندی از ابتکار […]

بازارچه کارآفرینی با حضور امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش راین، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمان در دبیرستان دخترانه فاطمیه راه‌اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسماعیل‌زاده صبح امروز در آیین افتتاحیه این بازارچه ضمن تحسين و ابراز خرسندی از ابتکار و خلاقیت دانش‌آموزان، پرورش ایده‌های نو در بین دانش آموزان را سرمایه نظام آموزشی دانست و بیان کرد: این ایده‌های نو می‌تواند به تولید ثروت و افزایش روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان بیانجامد. 

رحیمی‌نژاد نیز در حاشيه بازدید از این بازارچه افزود: دانش‌آموزان با راه‌اندازی این بازارچه‌ها، با شیوه‌های کسب و کار و بازار فروش محصولات بصورت رقابتی آشنا می‌شوند.

وی گفت: برگزاری اینگونه بازارچه‌ها اقدام مفیدی برای دانش‌آموزان در راستای ارتقای مهارت‌های زندگی می‌باشد.

بر پایه این گزارش: بازارچه کارآفرینی باحضور امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش راین، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمان، کارشناس نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از همکاران حوزه ستادی در دبیرستان دخترانه فاطمیه راه اندازی شد.

انتهای خبر/تاج الدینی




راه‌اندازی بازارچه کسب و کار در مدارس متوسطه دوره اول منطقه راین

منبع:آرمـان
? راه‌اندازی بازارچه کسب و کار در مدارس متوسطه دوره اول منطقه راین