راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان شهردار جیرفت از تحویل مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند شهر جیرفت به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد. هادی ربانی امروز، سوم دی ماه در آیین راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ در شهر جیرفت با بیان ضریب پوششی این دوربین‌ها گفت: در نصب این دوربین‌ها تقریبا همه مناطق شهری جیرفت مخصوصا مناطق حساس و […]

نذیر کرمان/کرمان شهردار جیرفت از تحویل مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند شهر جیرفت به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.

هادی ربانی امروز، سوم دی ماه در آیین راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ در شهر جیرفت با بیان ضریب پوششی این دوربین‌ها گفت: در نصب این دوربین‌ها تقریبا همه مناطق شهری جیرفت مخصوصا مناطق حساس و پرترافیک پوشش داده شده است.

وی انجام اقدامات منظم و دقیق را از مزیت‌های نصب دوربین‌های حفاظتی عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این مرکز، اقدامات پلیس راهور منظم‌تر و دقیق‌تر می‌شود و شاهد کاهش تصادفات و ارتقاء رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خواهیم بود.

شهردار جیرفت از نصب ۷۰ دکل دوربین به همراه دوربین مداربسته با کیفیت و پلاک‌خوان و سیستم مانیتورینگ قوی خبر داد و اظهار کرد: با نصب این دوربین‌ها و مرکز مانیتورینگ در شهر جیرفت شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی خواهیم بود.

ربانی با اشاره به راه‌اندازی این مرکز برای اولین بار در جنوب استان کرمان گفت: با اجرای طرح پایش تصویری شهر جیرفت، این نوید را به مردم می‌دهیم که شاهد افزایش ضریب امنیت برای جلوگیری از وقوع جرائم در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام 




راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت

منبع: ایـسنا
? راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت