راز سر به مهر نامه پشت عکس شهید رفسنجانی لو رفت/ «قرارداد دوستی» معنای تازه گروه ۱+۵

۵ تن از خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های شهید علی‌بیگی از روستای لاهیجان رفسنجان قرارداد دوستی امضا کردند و آن را پشت قاب عکس شهید پنهان کردند و عمو و دایی شهیدشان را به‌عنوان ناظر این قرارداد گذاشتند. به گزارش فت فتو از رفسنجان، طی دیدار حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با خانواده […]


۵ تن از خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های شهید علی‌بیگی از روستای لاهیجان رفسنجان قرارداد دوستی امضا کردند و آن را پشت قاب عکس شهید پنهان کردند و عمو و دایی شهیدشان را به‌عنوان ناظر این قرارداد گذاشتند.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، طی دیدار حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با خانواده شهید علی‌بیگی در روستای شهیدپرور لاهیجان، وقتی آقای نماینده قصد داشتند عکس شهید را از روی دیوار بردارند که با آن عکسی یادگاری بگیرند، کاغذی از پشت عکس روی زمین افتاد.

دست‌خط کودکانه توجه‌مان را به این کاغذ جلب کرد.

 قراردادی بود که بچه‌های دهه نودی آن را با هم امضا کرده بودند و شهید را ناظر آن قرار داده بودند.

فاطمه، زینب و زهرا برادرزاده‌های شهید علی‌بیگی و نوه‌های سردار شهید محمد نعمتی به همراه صدرا و فاطمه خواهرزاده‌های شهید علی‌بیگی این قرارداد را امضا کرده بودند که روی آن نوشته بود؛ قرارداد دوستی؛

قرارداد دوستی بین فاطمه، زهرا، زینب، صدرا و فاطمه است.

اسامی کسانی که جزو این قرارداد هستند باید همیشه باهم مهربان و خوب باشند و هیچ‌وقت با هم قهر نکنند، تا آخر عمر باهم خوب باشند و پایان آن را هر پنج‌نفر امضا کرده بودند.

به‌راستی این قرارداد واقعی‌ست که بچه‌های از پیش‌دبستانی تا کلاس پنجم دبستان به‌خوبی فهمیده بودند که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و هر قول و وعده و قراری را نظارت می‌کنند و کودکانی که در چنین خانواده‌هایی پرورش یافتند، درس بزرگی به همه دادند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





راز سر به مهر نامه پشت عکس شهید رفسنجانی لو رفت/ «قرارداد دوستی» معنای تازه گروه ۱+۵

منبع: فــارس
? راز سر به مهر نامه پشت عکس شهید رفسنجانی لو رفت/ «قرارداد دوستی» معنای تازه گروه ۱+۵