دومین جشنواره کشوری «علمدار» در کرمان به کار خود پایان داد

کرمان – فت فتو – دومین جشنواره کشوری فرهنگی – هنری علمدار یادواره شهید قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معرفی برگزیدگان در کرمان به کار خود پایان داد. به گزارش فت فتو، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر […]

کرمانفت فتو – دومین جشنواره کشوری فرهنگی – هنری علمدار یادواره شهید قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معرفی برگزیدگان در کرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش فت فتو، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر به دبیرخانه مستقر در  کرمان اسال شده که ۴۰ هزار و ۸۷ اثر توسط بانوان و ۵۳ هزار و ۲۸۸ اثر توسط آقایان بوده است.

رضا رضایی محورهای دومین جشنواره فرهنگی – هنری علمدار را در بخش فرهنگیان نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نماهنگ و شعر عنوان و تصریح کرد: این جشنواره در بخش دانش آموزان دوره اول ابتدایی با رشته نقاشی، دوره دوم ابتدایی نقاشی و خط ریز و برای دوره اول متوسطه عکس، نقاشی دیجیتال و شعر و برای دوره دوم متوسطه در محورهای شعر، داستانک و ویدیوکست برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بیشترین آمار شرکت کننده در این جشنواره به ترتیب مربوط به شهرستان های استان های تهران، گلستان، گیلان، فارس و قزوین است.
وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی- هنری علمدار وبسایت تخصصی دارد که تمامی اطلاعات و اخبار در آن بارگذاری شده است.
دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور نیز از طریق بستر شاد در آیین پایانی دومین جشنواره فرهنگی – هنری علمدار یاواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش شرکت کردند.

دومین جشنواره کشوری «علمدار» در <a href=کرمان به کار خود پایان داد” height=”466″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2022/01/04/3/169342072.jpg?ts=1641282002114″ width=”700″>

برگزیدگان این جشنواره سراسری جوایز خود را از دست وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند.




دومین جشنواره کشوری «علمدار» در کرمان به کار خود پایان داد

منبع: ایرنـا
? دومین جشنواره کشوری «علمدار» در کرمان به کار خود پایان داد