دهه فجر و افتتاح ۹۰ پروژه در ریگان

فرماندار شهرستان ریگان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۹۰ پروژه در شهرستان ریگان افتتاح خواهد شد که بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است. به گزارش نذیر کرمان از ریگان، مراد آبیار امروز در جشن مردمی انقلاب که در روستای شهیدپرور نعمت‌آباد ریگان برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های مردمی، آیین‌های ویژه چهل‌وپنجمین […]


فرماندار شهرستان ریگان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۹۰ پروژه در شهرستان ریگان افتتاح خواهد شد که بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

به گزارش نذیر کرمان از ریگان، مراد آبیار امروز در جشن مردمی انقلاب که در روستای شهیدپرور نعمت‌آباد ریگان برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های مردمی، آیین‌های ویژه چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان هستند که الحمدالله ویژه و پرشور برگزار می‌شوند.

فرماندار ریگان با اشاره به زوایای پنهان انقلاب اسلامی ایران و تفاوت آن با سایر انقلاب‌هایی که در سراسر جهان اتفاق افتاد، ‌خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در واقع یک انقلاب بی‌نظیر در طول تاریخ است و باید ابعاد و زوایای مختلف این رخداد ارزشمند را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تربیت شخصیت‌هایی نظیر سردار سلیمانی، دستاورد بزرگ انقلاب هستند.

آبیار افزود: در شهرستان ریگان شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف هستیم که در دور‌ترین نقاط شهرستان خدمات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر ۹۰ پروژه در شهرستان ریگان افتتاح خواهد شد که بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان برای این پروژها هزینه شده است.

فرماندار ریگان اضافه کرد: در همه روستاهای شهرستان ریگان پروژه‌هایی تعریف شده یا در حال انجام است.

پایان پیام / ۸۰۰۱۴ / ش





دهه فجر و افتتاح ۹۰ پروژه در ریگان

منبع: فــارس
? دهه فجر و افتتاح ۹۰ پروژه در ریگان