دلالان زندگی کشاورزان را به روز سیاه نشاندند

داستان افت قیمت محصولات کشاورزی، داستانی تکراری در جنوب کرمان است، سود حاصل دسترنج کشاورزان فقط جیب دلالان را پر می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ این روزها برداشت هندوانه و گوجه نوبرانه در شهرستان رودبار جنوب کرمان آغاز شده است، خبرنگار رودبار ما امروز سری به محل خرید هندوانه و گوجه در […]



داستان افت قیمت محصولات کشاورزی، داستانی تکراری در جنوب کرمان است، سود حاصل دسترنج کشاورزان فقط جیب دلالان را پر می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ این روزها برداشت هندوانه و گوجه نوبرانه در شهرستان رودبار جنوب کرمان آغاز شده است، خبرنگار رودبار ما امروز سری به محل خرید هندوانه و گوجه در این شهرستان زد.

 
محصولات کشاورزی شهرستان رودبار همچون سال‌های گذشته دچار افت شدید قیمت بود و کشاورزان که از این داستان تکراری هر ساله خسته شده‌اند، یک پیام به وزیر جهاد کشاورزی داشتند و آن پیام این بود که دلالان زندگی ما را به خاک سیاه نشانده‌اند.
 
جالب است بدانید هزینه کاشت هر هکتار هندوانه نزدیک به دو میلیارد ريال است که در حال حاضر دلالان هندوانه را کیلویی ۱۵۰۰ و گوجه را کیلویی ۴۵۰۰ خریداری می‌کنند.
 
شایان ذکر است، قیمت هر کیلو گوجه شهرستان رودبار جنوب کمتر از قیمت نصف یک پفک است.
 
منبع: رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر


دلالان زندگی کشاورزان را به روز سیاه نشاندند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دلالان زندگی کشاورزان را به روز سیاه نشاندند