دشمن از هرچه مربوط به حاج‌قاسم است می‌ترسد!

در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به میان جوانان رودبار جنوب رفتیم تا نظرات آن‌ها را در رابطه با این حادثه بشنویم. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《نذیر کرمان》؛ در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری رودبار ما به میان جمعی از هنرمندان و ورزشکاران […]

در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به میان جوانان رودبار جنوب رفتیم تا نظرات آن‌ها را در رابطه با این حادثه بشنویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《نذیر کرمان》؛ در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری رودبار ما به میان جمعی از هنرمندان و ورزشکاران شهرستان رودبار جنوب رفت تا نظر آن‌ها را در رابطه با این حادثه جویا شود.

 
ورزشکاران و هنرمندان رودباری در این گفتگو ویدئویی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان بیان کردند: با ترور کودکان و زنان در گلزار شهدای کرمان فقط زبونی و حقارت دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی مشخص و به همگان ثابت شد.
 
شهروندان رودباری ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه بیان کردند: دشمن حتی چشم دیدن زائران و دلداگان شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد او را نداشت و حتما خون پاک شهدای حادثه تروریستی کرمان عمر رژیم اشغالگر و آمریکای جنایتکار را کوتاه‌تر می‌‌کند.
 
دانش‌بر با تاکید بر جمله امام راحل(ره) در ترورهای دهه ۶۰، گفت: بر طبق جمله «بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می‌شود» دشمن باید بداند این ترور‌ها قطعا سبب انسجام، اتحاد و یکپارچگی بیشتر مردم و افزایش خشم آن‌ها نسبت‌به دشمنان می‌شود.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر 




دشمن از هرچه مربوط به حاج‌قاسم است می‌ترسد!

منبع:آرمـان
? دشمن از هرچه مربوط به حاج‌قاسم است می‌ترسد!