دستگیری ۲ مالخر و کشف ۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو مالخر و کشف سه تن سیم و کابل های فشار قوی برق در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ خبر داد. سرهنگ”مهدی پور امینایی” امروز چهارم شهریورماه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متوالی و اعلام شکایت اداره برق به دلیل سرقت شدن کابل های برق فشار […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو مالخر و کشف سه تن سیم و کابل های فشار قوی برق در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ خبر داد.

سرهنگ”مهدی پور امینایی” امروز چهارم شهریورماه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متوالی و اعلام شکایت اداره برق به دلیل سرقت شدن کابل های برق فشار قوی و خود نگهدار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک کارگاه ضایعاتی که اقدام به خرید کابل های برق سرقتی می کرد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: ماموران با هماهنگی  قضائی در بازدید از انبار این کارگاه ضایعاتی ۳ تن سیم  برق  هوایی و کابل برق خود نگهدارکشف و در این رابطه ۲ نفر مالخر را دستگیر کردند
سرهنگ “مهدی پور امینایی” در پایان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس برخورد با باند های سرقت است و در این راستا نیز از مردم عزیز شهر کرمان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.




دستگیری ۲ مالخر و کشف ۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان

منبع:ایـسنا
? دستگیری ۲ مالخر و کشف ۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان