دستگیری ۸ عضو باند سرقت قطعات خودرو در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی و دستگیری ۸ عضو یک باند سرقت قطعات خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت در سیرجان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت قطعات خودرو در شهر سیرجان، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و با گشت زنی نامحسوس، ۴ سارق را هنگام […]

فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی و دستگیری ۸ عضو یک باند سرقت قطعات خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت در سیرجان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت قطعات خودرو در شهر سیرجان، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و با گشت زنی نامحسوس، ۴ سارق را هنگام سرقت از یک دستگاه خودروی پژو دستگیر کردند.

او می‌گوید: این متهمان در تحقیقات ماموران و مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ۳۰ فقره سرقت در این خصوص با همکاری ۲ نفر دیگر از جمله ۲ مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران بدون فوت وقت در یک اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، سایر اعضای این باند را در چندین نقطه از شهر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اقلام مسروقه‌ای، شامل:  رادیو ضبط، باند، رینگ، لاستیک و ۴ دستگاه خودرو که در سرقت‌ها از آنان استفاده می‌کردند را توقیف کردند.

به گفته او  برابر نظر کارشناسان، ارزش اموال مسروقه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است و با تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ امیرسبتکی می گوید: این سارقان به صورت گروهی، با انتخاب خودرو‌های فاقد تجهیزات بازدارنده، مانند: قفل و دزدگیر اقدام به سرقت می‌کردند. 

او از شهروندان خواست ضمن توجه به هشداری‌های پلیس  از پارک کردن خودروی خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند و تاحد امکان از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند.

فت فتو کرمان کرمان




دستگیری ۸ عضو باند سرقت قطعات خودرو در سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری ۸ عضو باند سرقت قطعات خودرو در سیرجان