دستگیری باند سارقین خودرو در راور

دادستان عمومی و انقلاب راور از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» به نقل از روابط‌ عمومی دادگستری راور؛ مجتبی استوارزاده از دستگیری اعضای باند سرقت شبانه دو دستگاه خودرو سواری پراید و وانت مزدا خبرداد. وی در تشریح این خبر گفت: در پی […]

دادستان عمومی و انقلاب راور از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» به نقل از روابط‌ عمومی دادگستری راور؛ مجتبی استوارزاده از دستگیری اعضای باند سرقت شبانه دو دستگاه خودرو سواری پراید و وانت مزدا خبرداد.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت‌های شهروندان در خصوص سرقت شبانه خودرو، این مرجع قضایی با پیگیری‌های شبانه‌روزی و صدور دستور قضایی موفق به دستگیری اعضای این باند شد.

دادستان عمومی و انقلاب راور افزود: براساس تحقیقات قضایی این مرجع مشخص گردید که سارقان اهل و ساکن کرمان هستند و با صدور نیابت قضایی به مجتمع ویژه نیابت دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، چهار نفر متهم در شهر کرمان شناسایی، دستگیر و متهمان ضمن اقرار به بزه انتسابی خود با صدور قرارهای تامین متناسب روانه زندان شدند.

وی همکاری مردم با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را در حفظ امنیت اجتماعی جامعه موثر دانست و افزود: نگرانی مردم در مورد سرقت وسایل‌نقلیه و اموال داخلی آن صحیح و به‌جا است.

استوارزاده با تاکید بر لزوم نصب سیستم‌های هشدار دهنده به وسایل‌نقلیه اظهار کرد: اکثر متهمان با استفاده از سهل انگاری و بی توجهی مردم به نکات ایمنی و در دسترس بودن خودروهای آنها، اقدام به سرقت وسایل‌نقلیه می‌کنند.

این مقام قضایی بیان‌کرد: دستگاه قضا جهت رفاه حال شهروندان و تامین امنیت شهرستان بدون مماشات با مخلان امنیت عمومی و هنجارشکنان که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می‌شوند، برابر قانون به‌شدت و با قاطعیت برخورد خواهد‌کرد.

وی در پایان تاکیدکرد: شهروندان اقدام به تجهیز وسایل‌نقلیه خود به سیستم هشداردهنده کنند و وسایل‌نقلیه خود به ویژه موتورسیکلت‌ها را با موتور روشن و بی‌سرنشین در کنار خیابان رها نکنند.

انتهای خبر/




دستگیری باند سارقین خودرو در راور

منبع:آرمـان
? دستگیری باند سارقین خودرو در راور