درخشش کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور در دو بخش کاتا و کومیته خوش درخشیدند. مسابقات کاراته قهرمانی کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در رده‌های امید، نوجوانان و جوانان به مدت دو روز برگزار شد و کاراته کا‌های کرمانی توانستند، عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند. بر این اساس در بخش […]

کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور در دو بخش کاتا و کومیته خوش درخشیدند.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در رده‌های امید، نوجوانان و جوانان به مدت دو روز برگزار شد و کاراته کا‌های کرمانی توانستند، عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند.

بر این اساس در بخش کومیته وزن ۵۵-، زیر ۲۱ سال پسران در رده‌های سنی پایه پویا تنگ دویی در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن ۷۵-، محمد مهدی مهاجری با کسب مدال نقره، به مقام دوم دست یافت.

در وزن ۸۴+ طا‌ها بشاورد نیز در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

در وزن ۷۶- جوانان پسران  نیز محمد عرفان عسکری پور منتخب کادر فنی شد و ابوالفضل توکلی هم در ۷۰+ نوجوانان منتخب کادر فنی شد.

در وزن ۷۶+ جوانان نیز محمد همایونی در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان در وزن ۵۷- طیب کهنوجی با کسب مدال نقره، بر جایگاه دوم تکیه زد.

در بخش دختران نیز در وزن ۴۸- مهرنگار احمدی سوم شد و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن ۵۳- هم فاطمه زهرا سعید آبادی بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای رقابت ها را از آن خود کرد، ساحل امیر پناهی نیز در همین وزن توانست مقام دوم را کسب کند و مدال برنز را بر گردن آویزد.

در کاتای انفرادی رده زیر ۲۱ سال پسران، امیر حسن معین الدینی سوم شد و مدال برنز را بر گردن آویخت و ابوالفضل شیخ شعاعی در رده نوجوانان بر جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را تصاحب کرد.

همچنین در کاتای انفرادی دختران در رده سنی جوانان هانیه ژاله با کسب مدال طلا اول شد و ساجده جهانشاهی سوم شد و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

فت فتو کرمان کرمان




درخشش کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? درخشش کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور