دبستان ۶ کلاسه شهید حسین پورجعفری در گلباف افتتاح شد

دبستان شش کلاسه شهید حسین پورجعفری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور خانواده سردار شهید پورجعفری در گلباف به بهره‌برداری رسید. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو ازکرمان، دبستان شش کلاسه سردار شهید حسین پورجعفری صبح امروز با حضور خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و […]

دبستان شش کلاسه شهید حسین پورجعفری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور خانواده سردار شهید پورجعفری در گلباف به بهره‌برداری رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو ازکرمان، دبستان شش کلاسه سردار شهید حسین پورجعفری صبح امروز با حضور خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و عده‌ای از مسئولان استان کرمان، با زیربنای آموزشی ۵۵۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهر گلباف به بهره‌برداری رسید.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: این مدرسه هم‌زمان با خاک‌سپاری پیکر پاک شهیدان سلیمانی و پورجعفری در کرمان کلنگ‌زنی شد و امروز در سومین سالگرد شهیدان مقاومت به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه‌ای که شهید سلیمانی کلنگ‌ آن را در ملایر به زمین زد

وی با قدردانی از تلاش‌های زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، افزود: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی دو مدرسه چهل کلاسه نیز در شهر کرمان به نام این دو شهید بزرگوار در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: اعتبارات محرومیت‌زدایی تنها در ۱۶ استان کشور است و استان کرمان نیز از جمله استان‌هایی است که از این اعتبار بهره می‌برند و تلاش ما بر این است که پروژه سردار سلیمانی را در بلوار هوانیروز شهر کرمان تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان بر این است که در دهه مبارک فجر بیش از ۴۰۰ کلاس درس را در استان به بهره‌برداری برسانیم، افزود: مدیرکل  آموزش و پرورش استان کرمان تلاش‌های زیادی در ارتباط با اعتبارات سفر ریاست جمهور به پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان کرمان داشت.

هدایتی با اشاره به اینکه ما هر هفته در استان شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مشابه هستیم، گفت: امیدواریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با زحمات دولت‌مردان، نهضت مدرسه‌سازی و تکمیل مدارس نیمه‌تمام که در کشور آغاز شده است، ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




دبستان ۶ کلاسه شهید حسین پورجعفری در گلباف افتتاح شد

منبع: تسنــیم
? دبستان ۶ کلاسه شهید حسین پورجعفری در گلباف افتتاح شد