خودروی توقیفی قبل از سال ۱۴۰۰ نباید در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر بماند

نذیر کرمان/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از ۱۴۰۰ در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، گفت: باید خودروهای موجود نیز بر براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه تعیین تکلیف شوند. علی جمادی امروز هفتم خرداد ماه در نشست کمیته حقوقی و قضایی […]

نذیر کرمان/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از ۱۴۰۰ در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، گفت: باید خودروهای موجود نیز بر براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه تعیین تکلیف شوند.

علی جمادی امروز هفتم خرداد ماه در نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی این پارکینگ ها به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: کرمان در زمینه مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، استانی پیشرو در کشور است.

جمادی افزود: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودروها سرعت یابد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: باید در یک فرصت حداکثر سه ماهه و با به کارگیری ضابطان و قضات صاحب نظر، تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان صورت گیرد و قطعا نظارت های دقیق ریاست کل دادگستری استان کرمان بر این موضوع تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: کرمان از استان‌های اولویت دار در واگذاری خودروهای توفیقی برای اختصاص به مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

جمادی افزود: درباره شناسایی اموال قاچاقچیان و ضربه به بنیان های مالی باندهای قاچاق باید کار جدی صورت گیرد و هنر یک قاضی و ضابط این است که در پرونده های قاچاق مواد مخدر به ویژه قاچاق های کلان ضربه اساسی به بنیان های مالی قاچاقچیان وارد شود.

انتهای پیام




خودروی توقیفی قبل از سال ۱۴۰۰ نباید در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر بماند

منبع: ایـسنا
? خودروی توقیفی قبل از سال ۱۴۰۰ نباید در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر بماند