دفاع از حق، آرامش‌آور است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: انس به حرف حق‌زدن، علاقه به‌دفاع از حق‌ و عزم راسخ برای اجرایی‌ کردن حق برای شما آرامش‌آور است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌ها نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه رضایت خدا […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: انس به حرف حق‌زدن، علاقه به‌دفاع از حق‌ و عزم راسخ برای اجرایی‌ کردن حق برای شما آرامش‌آور است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌ها نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه رضایت خدا را بر رضایت خود در همه صحنه‌ها ترجیح دهید، گفت: حضرت علی علیه‌السلام فرمودند« آن چیزی که شما را به آرامش می‌رساند، فقط در جستجوی حق‌بودن است.»

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: انس به حرف حق‌زدن، علاقه به‌دفاع از حق‌ و عزم راسخ برای اجرایی‌ کردن حق برای شما آرامش‌آور است؛ نکند به‌خاطر باطل، تو را در باطل گرفتار کنند، هیچ‌وقت از باطل وحشت نکنید؛ چراکه ترس و وحشت از باطل برای تو گرفتاری ایجاد می‌کند.

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند برای شم وحشت، رعب و تهدید ایجاد کنند؛ اما هیچ‌وقت باطل قابل ترس و وحشت نیست، از آن پرهیز کنید و این را بدانید، ریشه تقوا در دو کلمه تمکین به‌حق است.

وی ابراز کرد: امیدوارم رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های زندگی در محیط‌های سه‌گانه تربیت وجود داشته باشد و تربیت یک محیط خانواده است؛ بنابراین مسئله اصالت خانواده مهم است و کسانی که دارای اصالت خانوادگی باشند ولو به‌لحاظ مادی در اوج فقر باشند؛ اما آن محیط خانواده برای تربیت آن‌ها مهیاست و محیط دیگر محیط آموزش و تعلیم و تربیت، مدرسه و دانشگاه است.

این خبر در حال به‌روز‌رسانی است…

انتهای خبر/م


دفاع از حق، آرامش‌آور است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دفاع از حق، آرامش‌آور است