اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

کرمان_سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در بازدید شبانه از محورهای مواصلاتی شهرستان راور خواستار اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب شد. به گزارش نذیر کرمان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به همراه فرماندار راور از محورها و راه‌های این […]



کرمان_سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در بازدید شبانه از محورهای مواصلاتی شهرستان راور خواستار اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به همراه فرماندار راور از محورها و راه‌های این شهرستان بازدید کرد و گفت: براثر سیل اخیر مشکلاتی در حوزه راه ایجاد شده است که با اعزام ماشین آلات و پیمانکاران، رفع خرابی‌های سیل سرعت می‌گیرد.

علی عبدالهی، با اشاره به تخریب بخشی از پل ورودی شهر راور بر اثر سیلاب افزود: ساخت و افزایش دهانه پل ورودی شهر راور در دستور کار قرارمی گیرد تا به زودی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: باید از زحمات شبانه روزی راهداری شهرستان راور و مدیریت صحیح بحران که با توجه به حجم سنگین خرابی‌ها و بارش‌های شدید، بازگشایی کلیه محورها را در کمترین زمان انجام دادند تشکر ویژه کرد.

کد خبر ۶۰۸۹۰۱۹


اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

منبع: مــهر
? اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور