تأکید ائمه جمعه استان بر جهانی‌شدن عملیات «وعده صادق»

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به عملیات «وعده صادق» بر جهانی شدن این عملیات تأکید کردند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در […]



ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به عملیات «وعده صادق» بر جهانی شدن این عملیات تأکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام، بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون پاسخ مقتدرانه ایران به جسارت رژیم صهیونیستی در خصوص کنسولگری ایران در دمشق و شطینت خرابکارانه‌اش صبح امروز در اصفهان و در پاسخ موشکباران ایران به عنوان عملیات «وعده صادق» مورد توجه ائمه جمعه استان بود.

امام جمعه جیرفت: عملیات «وعده صادق» بحث اول جهان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: آثار و برکات مسئله مهم حجاب باعث حرکت در مسیر رشد و تعالی مذهبی و دینی بانوان می‌شود.

امام جمعه جیرفت افزود: جامعه اسلامی باید با تأسی گرفتن از افکار شهیدان والامقام، رهروان و ادامه‌دهندگان این راه پُرنور باشند.

وی بیان کرد: وعده صادق در جوامع سیاسی و نظامی بحث اول جهان است و این عملیات مهم و تأثیرگذار را مورد تشویق و تمجید قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم عنوان کرد: همه نظامیان و سیاست‌مداران جهان براین موضوع واقف هستند و اعتراف می‌کنند که رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی و نابودشدنی است.

خطیب نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: ایران اسلامی با توان بالای خود این آمادگی را داشت که در آسمان رژیم صهیونیستی عملیات غرورآفرین وعده صادق را رقم بزند.

امام جمعه جازموریان: عملیات «وعده صادق» شناسنامه ایران قوی است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: موضوع اصلی در قضایای اخیر «اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است» نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به‌هدف اصابت کرده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی ادامه داد: در عملیات وعده صادق به‌هیچ وجه مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست بلکه مسئله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، شکست هیمنه رژیم صهیونیستی جنایت‌کار و مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیا‌زده هستند.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس، خاطرنشان کرد: استقلال ملی به‌‌عنوان یکی از مؤلفه‌های حیاتی بقای یک ملت است، همان احساس هویتی است که وقتی یک ملت آن را کرد، آن‌ وقت استعدادها در او شکوفا می‌شود و کشور پیشرفت می‌کند از این‌رو دشمنان برای متوقف یا کُند کردن سرعت پیشرفت ایران اسلامی، راهبرد خدشه‌دار کردن استقلال ملی را در برنامه شیطانی خود قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام صادقی تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند باور به استقلال را تغییر دهند بنابراین صریحاً استقلال کشور را یک امر قدیمی و کهنه‌ شده می‌نامند و می‌گویند؛ امروز دیگر استقلال کشورها مطرح نیست یعنی در نقشه‌ جغرافیا جهانی یک قدرتی وجود دارد، آن قدرت تصمیم می‌گیرد و همه عمل می‌کند، آن‌ها در حال ترویج این تفکر هستند که به این کار نفوذ می‌گویند.

امام جمعه جازموریان عنوان کرد: دشمن ذیل راهبرد ستیز با استقلال ملی ملت ایران، تحریف نام خلیج فارس را در دستور کار خود قرار داده است از این رو باید به خاطر داشته باشیم امروز درگیری جهانی بین حرکت استکباری و حرکت ارزشی و استقلال ملی و هویتی است که مظهر آن انقلاب اسلامی یا جمهوری اسلامی است.

این خبر در حال به‌روزرسانی است…

انتهای خبر/م
 


تأکید ائمه جمعه استان بر جهانی‌شدن عملیات «وعده صادق»

منبع:آرمـان
? تأکید ائمه جمعه استان بر جهانی‌شدن عملیات «وعده صادق»