امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

کرمان_کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش باران در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در […]



کرمان_کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش باران در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر ۶۰۸۸۹۴۱


امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

منبع: مــهر
? امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد