خدمات‌دهی بیمارستان ناجا در کرمان به بیماران کرونایی

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: بیمارستان سیدالشهداء ناجا در کرمان از ابتدای شیوع این بیماری منحوس ۴۰ هزار بیمار کرونایی را ویزیت و ۲ هزار بیمار را نیز بستری و خدمات به آنان ارائه داده است. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان بیمارستان سیدالشهداء با […]


فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: بیمارستان سیدالشهداء ناجا در کرمان از ابتدای شیوع این بیماری منحوس ۴۰ هزار بیمار کرونایی را ویزیت و ۲ هزار بیمار را نیز بستری و خدمات به آنان ارائه داده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان بیمارستان سیدالشهداء با تقدیر از همه پزشکان زحمتکش و مدافعان سلامت اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ناجا تمام امکانات بهداشتی و درمان خود را در خدمت مردم و سلامت جامعه قرار داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: یکی از بیمارستان‌های منطقه‌ای کشور در ناجا بیمارستان حضرت سیدالشهداء کرمان است که به کارکنان این نیرو و عموم مردم در این استان و استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سرویس‌دهی می‌کند.

وی بیان داشت: بیمارستان سیدالشهداء ناجا در کرمان از ابتدای شیوع این بیماری منحوس ۴۰ هزار بیمار کرونایی را ویزیت و ۲ هزار بیمار را نیز بستری و خدمات به آنان ارائه داده است و کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان با تمام توان و تلاش‌های مجاهدانه خود پذایری مردم هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





خدمات‌دهی بیمارستان ناجا در کرمان به بیماران کرونایی

منبع:فــارس
? خدمات‌دهی بیمارستان ناجا در کرمان به بیماران کرونایی