خاموشی مزارع میلیاردی بیت کوین در کرمان و سیرجان

فت فتو/کرمان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان و ۳۹ دستگاه استخراج رمزارز در سیرجان خبر داد. سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” امروز ۱۵ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج […]

فت فتو/کرمان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان و ۳۹ دستگاه استخراج رمزارز در سیرجان خبر داد.

سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” امروز ۱۵ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه در حاشیه شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی قضائی، به انبار موردنظر اعزام و در بازرسی های انجام شده ۴۸ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

میرحبیبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ماینرها را ۱۴میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی بیان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی سیرجان در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده غیرمجاز از تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از شهرک های صنعتی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: در این رابطه ماموران پس از بررسی و اطمینان از موضوع، ضمن هماهنگی قضائی و به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از یک کارگاه متروکه در یکی از شهرک های صنعتی اطراف شهر ۳۹ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در ادامه اتصال این دستگاه ها به برق کارگاه توسط نماینده اداره برق قطع و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام




خاموشی مزارع میلیاردی بیت کوین در کرمان و سیرجان

منبع:ایـسنا
? خاموشی مزارع میلیاردی بیت کوین در کرمان و سیرجان