حمایت بیش از ۶۵ هزار حامی از ایتام کرمانی/ کمک ۷۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتا

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی خیر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد و گفت: حامیان نیکوکار ۷۳ میلیارد تومان طی شش‌ماهه نخست امسال به ایتام تحت حمایت خود کمک کرده‌اند. به گزارش فت فتو، ناصر عسکری نژاد با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی خیر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد و گفت: حامیان نیکوکار ۷۳ میلیارد تومان طی شش‌ماهه نخست امسال به ایتام تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.

به گزارش فت فتو، ناصر عسکری نژاد با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۸۷۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: ۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی حمایت این ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده‌دارند و طی شش ماه نخست امسال ۷۳ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و کالا به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند.

وی بابیان اینکه ۱۱۰ نفر از حامیان ایتام خارج از کشور هستند گفت: این حامیان نیکوکار حمایت ۵۹۸ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.

عسکری نژاد بابیان اینکه مبلغ کمک‌های واریزی به‌حساب تعدادی از ایتام تحت حمایت کم است از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد حمایت کنند.

وی در ادامه طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و افزود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

 انتهای پیام/د.طهماسبی




حمایت بیش از ۶۵ هزار حامی از ایتام کرمانی/ کمک ۷۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتا

منبع:آرمـان
? حمایت بیش از ۶۵ هزار حامی از ایتام کرمانی/ کمک ۷۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتا