اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کشور برگزار شد که سهم استان کرمان ۲ هزار تاست. به گزارش سرویس اقتصادی «فت فتو»؛ سید مرتضی بختیاری، در رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: جهیزیه‌های تهیه شده شامل ۵ قلم […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کشور برگزار شد که سهم استان کرمان ۲ هزار تاست.

به گزارش سرویس اقتصادی «فت فتو»؛ سید مرتضی بختیاری، در رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: جهیزیه‌های تهیه شده شامل ۵ قلم کالای اساسی و ضروری زندگی و تولید داخل کشور است. 


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: ۲ هزار سری جهزیه از این ۴۲ هزار سری جهیزیه نیز سهم استان کرمان است که با رعایت تکریم و حرمت گذاری به زوج‌های جوان تقدیم آن‌ها می‌شود.



وی به برگزاری جشن خودکفایی ۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمان اشاره کرد و افزود: این افراد از طریق تسهیلات کمیته امداد مشغول به کار شده اند که امروز جشن خودکفایی آن‌ها برگزار می‌شود.


این تعداد جهیزیه شامل ۵ قلم کالا از جمله: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان است که از اعتبارات دولتی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران و بنیاد مستضعفان تامین اعتبار شده است.

شایان ذکر است؛ در این رزمایش همچنین نمایشگاه توانمندسازی، شامل: محصولات تولیدی و دست ساز مددجویان سابق کمیته امداد در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان افتتاح شد.

این نمایشگاه، شامل: صنایع دستی، مواد غذایی و خوراکی، پوشاک، منسوجات نمدی، لیف گیاهی، فرش، تولیدات مسی، تزیینی و … است که تا آخر وقت امروز فعال می‌باشد؛ البته در صورت موافقت مجموعه مصلی، این نمایشگاه تا بعد از نمازجمعه این هفته ادامه دارد و خرید برای عموم مردم آزاد است.

افرادی که در این محل غرفه دارند، از مددجویان سابق کمیته امداد هستند که با حمایت‌های این نهاد خودکفا شده‌اند.

انتهای خبر/ طهماسبی




اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

منبع:آرمـان
? اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان