حضور ۲۳ جانباز روشندل در کرمان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کرمان گفت: از ۲۰ هزار و ۲۷۴ جانباز در استان کرمان، ۲۳ نفر روشندل هستند. گروهی در همایش جانبازان بصیر که با حضور ۲۳ نفر از جانبازان بصیر (نابینای استان کرمان) برگزار شد، گفت: جانبازان استان با توجه محدویت‌های جسمی از طریق انجمن خانه نور، مسائل […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کرمان گفت: از ۲۰ هزار و ۲۷۴ جانباز در استان کرمان، ۲۳ نفر روشندل هستند.

گروهی در همایش جانبازان بصیر که با حضور ۲۳ نفر از جانبازان بصیر (نابینای استان کرمان) برگزار شد، گفت: جانبازان استان با توجه محدویت‌های جسمی از طریق انجمن خانه نور، مسائل و مشکلات خود در زمینه‌های معیشتی، فرهنگی، در مانی و … را پیگیری می‌کنند و امروز ۳ نماینده انتخاب می‌شود تا با این انجمن در ارتباط باشند.

جعفری، عضو هیئت مدیره خانه نور جانبازان بصیر هم گفت: انجمن خانه نور جانبازان بصیر در سال ۸۳ راه اندازی شد.

به گفته او تلاش برای ورود این جانبازان به دانشگاه در یک مقطع تحصیلی بدون کنکور، رونمایی از عصای هوشمند برای شناسایی مانع‌ها، چاله‌ها و پله‌ها ظرف چند ماه آینده و نرم افزار پول شناس اندروید و همچنین اقدامات ورزشی، فرهنگی و … از جمله اهداف این انجمن است.

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد روشندل استان کرمان و خانواده آن ها، ضمن تکریم و پاسداشت ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، پای صحبت و بیان دغدغه‌های آنان نشست. 

او گفت: نتیجه زحمت و کار و مجاهدت رزمندگان است که  مسئولیت‌ها در  انقلاب باقی مانده و به ما رسیده است و هیچ چیز غیر از دعای خیر آنان نمی‌تواند کمک کند که این بحث ادامه داشته باشد.

فداکار می گوید: به دعای خیر خانواده شهدا و جانبازان و لطف الهی امیدواریم که کارها و وظایف محوله ما به خوبی پیش رود.

به گفته او دوستی‌های یادگاران دفاع مقدس در هیچ کجای دنیا مشابه ندارد و هنوز پایدارترین و صادقانه ترین دوستی‌ها میان ایثارگران و رزمندگان دیده می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




حضور ۲۳ جانباز روشندل در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? حضور ۲۳ جانباز روشندل در کرمان