کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش دپو شده در یک منزل قبل از بارگیری و انتقال به دیگر نقاط خبر داد.   سردارناصر فرشید امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب با همکاری اطلاعاتی پلیس بندرعباس از دپوی یک محموله […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش دپو شده در یک منزل قبل از بارگیری و انتقال به دیگر نقاط خبر داد.

 

سردارناصر فرشید امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب با همکاری اطلاعاتی پلیس بندرعباس از دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یک منزل روستایی در محدوده این شهرستان مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب با پشتیبانی چند تیم از پلیس آگاهی و یگان امداد به محل موردنظر اعزام و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این منزل ۲۱۵ کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات عامل اصلی انتقال و دپوی این محموله شناسایی شد که پی‌جویی‌های لازم برای دستگیری این فرد و دیگر کسانی که در بارگیری و انتقال این محموله مشارکت داشتند در دست انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان به اجرا در آمد.

فرشید افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از  ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب

منبع: ایـسنا
? کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب