حضور چشمگیر مردم کرمان پای صندوق‌های رای/ انتخابات با آرامش و امنیت در حال برگزاری است

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی روز، شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای هستیم، گفت: انتخابات با نظم، آرامش و در سلامت کامل در حال برگزاری است و تاکید داریم مردم شریف کرمان زمان رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند. حجت […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی روز، شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای هستیم، گفت: انتخابات با نظم، آرامش و در سلامت کامل در حال برگزاری است و تاکید داریم مردم شریف کرمان زمان رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای و شعب رسیدگی کننده به تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهر کرمان، انتخابات امروز را بسیار مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور دانست و اظهار کرد: علی‌رغم  هجمه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و سردی هوا، مردم دیار کریمان حضور باشکوهی در پای صندوق‌های رای دارند.

وی افزود: مردم در استان کرمان مانند دیگر استان‌ها در شعب اخذ رای حضور پررنگ و باشکوهی دارند.

حمیدی بیان کرد: دستگاه قضایی به وظیفه خود که پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی است، به نحو مطلوب عمل کرده و در این راستا ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را تشکیل داده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان همچنین در روز برگزاری انتخابات، فعالیت نامزدها و ستادها را مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهد تا در صورت لزوم با مرتکبین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: امروز تا لحظه پایان رای گیری در حوزه‌های قضائی سراسر استان ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی فعال هستند.

حمیدی گفت: در پی بازدیدی که از شعب ویژه رسیدگی کننده به جرائم انتخاباتی در شهر کرمان به عمل آمد، تاکنون پرونده‌ای به این شعب مربوط به تخلفات و جرائم انتخاباتی در روز جاری ارجاع نشده، اما دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد در صورت وقوع جرم با متخلفان برخورد قانونی را بعمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروز در تمامی شهرها و بخش‌هایی  که رای گیری در آنها در حال انجام است، شعب فوق العاده برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.

انتهای پیام




حضور چشمگیر مردم کرمان پای صندوق‌های رای/ انتخابات با آرامش و امنیت در حال برگزاری است

منبع: ایـسنا
? حضور چشمگیر مردم کرمان پای صندوق‌های رای/ انتخابات با آرامش و امنیت در حال برگزاری است