حضور میدانی استاندار در مناطق سیل زده استان

در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی استان مبنی بر بارش‌های رگباری و سیل آسا، فداکار استاندار کرمان راهی شهرستان‌های جنوبی کرمان شد.  با هشدار سطح قرمز هواشناسی از ناپایداری‌های جوی در سطح استان،  فداکار عصر وشب سه‌شنبه ۴ مرداد از تمهیدات و اقدامات شهرستان‌های جنوبی در راستای مهار و مقابله با طغیان رودخانه‌ها و سیلاب […]

در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی استان مبنی بر بارش‌های رگباری و سیل آسا، فداکار استاندار کرمان راهی شهرستان‌های جنوبی کرمان شد.

 با هشدار سطح قرمز هواشناسی از ناپایداری‌های جوی در سطح استان،  فداکار عصر وشب سه‌شنبه ۴ مرداد از تمهیدات و اقدامات شهرستان‌های جنوبی در راستای مهار و مقابله با طغیان رودخانه‌ها و سیلاب احتمالی به صورت میدانی بازدید کرد.

استاندار کرمان بدو ورود به شهرستان قلعه‌گنج از اقدامات پیشگیرانه مناطق سیل‌خیز، جاده‌های در مسیر سیلاب، پل‌ها و دیگر مناطق حادثه‌خیز به صورت میدانی بازدید و دستورات لازم جهت پیشگیری و مهار سیل را صادر کرد.

بنا به هشدار اداره کل هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، ناپایداری‌های جوی به صورت رشد ابر، رگبار، رعد و برق، وزش تندباد و بارش احتمالی تگرگ که از روز دوشنبه ۳ مرداد در استان آغاز شده، همچنان ادامه دارد و امروز سه‌شنبه ۴ مرداد بر گستره بارش‌ها در سطح استان افزوده خواهد شد.

بیشترین میزان بارندگی امروز در مناطقی از نیمه جنوبی استان پیش‌بینی و بیشینۀ شدت بارش طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه در نیمه غربی استان برآورد شده است.

فت فتو کرمان کرمان




حضور میدانی استاندار در مناطق سیل زده استان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? حضور میدانی استاندار در مناطق سیل زده استان