حاج قاسم الگویی برای همه مردم و مسوولان بود

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی الگویی برای مردم و مسوولان در صحنه های مختلف بود. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح سه شنبه در اجلاسیه مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران کشور در کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، […]

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی الگویی برای مردم و مسوولان در صحنه های مختلف بود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح سه شنبه در اجلاسیه مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران کشور در کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، بیان کرد: فهم بالا و درک عمیق حاج قاسم از جمله عوامل محبوبیت سردار بود.

وی با اشاره به اینکه سردار دل‌ها همواره به دنبال جلب رضایت خداوند بود، افزود: حاج قاسم در دو محور شهرت جهانی و محبوبیت بیشتر از سایر ابعاد شخصیتش جلوه کرد.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در اوج اقتدار نسبت به افرادی که مورد ظلم واقع می‌شدند متلاطم می‌شد و به هم می‌ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی یادآور شد: سردار سلیمانی به شدت از شهرت متنفر بود به طوری که نسبت به نام گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نامش اعتراض داشت.

کد خبر ۵۹۴۶۰۵۹




حاج قاسم الگویی برای همه مردم و مسوولان بود

منبع: مــهر
? حاج قاسم الگویی برای همه مردم و مسوولان بود