جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر کرمان برگزار شد

کرمان- مراسم جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر کرمان باحضور مسئولین بهزیستی و دستگاه های مختلف استان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان پنجشنبه در مراسم جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر اظهار کرد: فرا رسیدن مناسبت‌های ملی و مذهبی بستر مناسبی است تا مسوولین […]

کرمان- مراسم جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر کرمان باحضور مسئولین بهزیستی و دستگاه های مختلف استان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان پنجشنبه در مراسم جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر اظهار کرد: فرا رسیدن مناسبت‌های ملی و مذهبی بستر مناسبی است تا مسوولین ارشد استانی و خیرین به مجموعه‌های حمایتی و تخصصی بهزیستی ورود کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان افزود: بازدید از بخش‌های مختلف مراکزی مانند شیرخوارگاه که از مراکز مهم و اصلی حمایت از کودکان صفر تا سه سال است همه را با نحوه ارائه خدمات آشنا می‌کند.

ابراهیمی ادامه داد: به علاوه با حضور در جمع این کودکان معصوم موجبات شادی و نشاط و پر شدن خلاءهای عاطفی آنها فراهم می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: مجموعه مدیریت شیرخوارگاه مادر به مناسبت‌های مختلف ضمن معرفی هرچه بیشتر خدمات مرکز به خیرین و مسئولین میهمان، فضایی عاطفی و مفرح برای نوباوگان مقیم در این مرکز فراهم می‌آورد.

وی در پایان تاکید کرد: ارائه خدمات تخصصی و حمایتی در حوزه‌های مختلف اجتماعی به جامعه هدف گسترده، بدون همراهی و همکاری موثر مسوولان اجرایی، خیرین و تشکل‌های مردمی امکان پذیر نیست.

کد خبر ۵۹۷۲۷۰۵




جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? جشن شب یلدا در شیرخوارگاه مادر کرمان برگزار شد