جزئیات تعطیلی ادارات در استان کرمان/پدیده ریزگردها ادامه دارد

کرمان – افزایش خیزش ریزگردها و آلودگی شدید هوا باعث تعطیلی ادارات در برخی شهرستانها و کاهش ساعات اداری در کرمان شد. به گزارش فت فتو، باتوجه به تصمیم کارگروه شهرستانی شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادارات غیر از نهادهای امدادی و بخش خصوصی در شهرستان‌های زرند در شمال استان و نیز بم در شرق استان […]

کرمان – افزایش خیزش ریزگردها و آلودگی شدید هوا باعث تعطیلی ادارات در برخی شهرستانها و کاهش ساعات اداری در کرمان شد.

به گزارش فت فتو، باتوجه به تصمیم کارگروه شهرستانی شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادارات غیر از نهادهای امدادی و بخش خصوصی در شهرستان‌های زرند در شمال استان و نیز بم در شرق استان تعطیل شده است.

باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان تصمیم بر شروع به کار ادارات با ۲ ساعت تأخیر گرفته شده است.

براساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنای مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحدهای انتظامی) امروز دوشنبه با ۲ ساعت تأخیر آغاز به کار کنند.

در سایر شهرستان‌ها نیز فرمانداران براساس تفویض اختیار داده شده بااعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می‌توانند تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

کد خبر ۵۴۶۹۶۲۱




جزئیات تعطیلی ادارات در استان کرمان/پدیده ریزگردها ادامه دارد

منبع: مــهر
? جزئیات تعطیلی ادارات در استان کرمان/پدیده ریزگردها ادامه دارد