جزئیات اجرای طرح فجرانه کالابرگ در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری رفسنجان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای هر نفر مشمول مرحله جدید خرید کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) سه ماه یا ۹۰ روز بوده و بعد از موعد مقرر قابل تمدید نیست. محمدرضا رحمانی شامگاه اول اسفندماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی و نظارت بر نحوه توزیع طرح […]

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری رفسنجان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای هر نفر مشمول مرحله جدید خرید کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) سه ماه یا ۹۰ روز بوده و بعد از موعد مقرر قابل تمدید نیست.

محمدرضا رحمانی شامگاه اول اسفندماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی و نظارت بر نحوه توزیع طرح کالابرگ فجرانه اظهار کرد: بالغ بر ۱۴۰ فروشگاه در شهرستان رفسنجان به سیستم کالابرگ متصل هستند و کالاهای یارانه‌ای را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: یارانه فجرانه بهمن ماه برای هر نفر در دهک‌های اول تا هفتم ۲۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اسفند برای آن شخص قابل استفاده است و می‌تواند از فروشگاه‌های طرح کالابرگ الکترونیکی خرید انجام دهد.

رحمانی با اشاره به اینکه فجرانه این اشخاص در ماه اسفند نیز از  ۱۷ اسفند در کارت یارانه سرپرست خانوار شارژ می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ اعتبار دارد و همچنین فجرانه فروردین هم از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ تا ۱۷ اردیبهشت قابل استفاده است، تصریح کرد: اعتبار طرح فجرانه کالا برگ پس از تاریخ مورد نظر اگر استفاده نشود، خذف خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) آغاز شده و اطلاع رسانی و ارائه لیست فروشگاه‌ها توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دستگاه‌های مربوطه از جمله جهادکشاورزی برای نظارت بیشتر یکی از تصمصمات بود.

معاون فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: صرفا با واحدهای توزیع کننده کالاهای طرح فجرانه که تخلف و تقلب آنها آشکار است، توسط تیم های بازرسی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام




جزئیات اجرای طرح فجرانه کالابرگ در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? جزئیات اجرای طرح فجرانه کالابرگ در رفسنجان