جریان اوکراین نشان داد که پشتیبانی دولت‌های غربی سراب است

حجت الاسلام منتظری گفت: جریان اوکراین نشان داد که پشتیبانی دولت‌های غربی سراب است و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد. امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: از آحاد مردم بویژه هیئت‌های مذهبی و متولیان مساجد انتظار می‌رود جشن‌های شعبانیه را مانند ایام محرم باشکوه و باعظمت برگزار کنند. او گفت: تولد […]

حجت الاسلام منتظری گفت: جریان اوکراین نشان داد که پشتیبانی دولت‌های غربی سراب است و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: از آحاد مردم بویژه هیئت‌های مذهبی و متولیان مساجد انتظار می‌رود جشن‌های شعبانیه را مانند ایام محرم باشکوه و باعظمت برگزار کنند.

او گفت: تولد و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) سراسر حکمت و فضیلت است.

او در ادامه گفت: قمر بنی هاشم (ع) در تبعیت از امام زمانش و نصرت و یاری آن حضرت و حضور در ایام الله (ظهور، رجعت و قیامت)، مصداق کامل قلب سلیم است.

حجت الاسلام منتظری گفت: امام سجاد (ع) با روضه و اشک در مصائب کربلا و دعا و مناجات بهترین شیوه را بعد از کربلا، برای انتقال اهداف قیام امام حسین (ع) انجام داد.

حجت الاسلام منتظری گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با شجاعت و شهامت راه حضرت ابا عبدالله الحسین را در مبارزه با ظلم و ستم و روحیه ذلت ناپذیری را تحت زعامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی ادامه می‌دهند.

او گفت : جانبازان عالیقدر از افتخارات ملت ایراننند که فداکارانه به جانباز کربلا اقتدا کردند.

امام جمعه شهرستان انار گفت: بیش از ۸۱ درصد درگیری‌های سراسر دنیا توسط آمریکا انجام شده و در طول تاریخ از این طریق ارتزاق کرده و می‌کند.

او گفت : جریان اوکراین نشان داد که پشتیبانی دولت‌های غربی سراب است و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.

حجت الاسلام منتظری گفت: گرچه در مذاکرات هسته‌ای با مواضع قاطع جمهوری اسلامی ایران، طرف غربی از برخی زیاده‌خواهی‌های خود عقب نشینی کردند، ولی هرگز قابل اعتماد نیستند.

 

فت فتو کرمان کرمان




جریان اوکراین نشان داد که پشتیبانی دولت‌های غربی سراب است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جریان اوکراین نشان داد که پشتیبانی دولت‌های غربی سراب است