جابجایی چاه ۲ روستای پرتنش آبی در رفسنجان

برای رفع این مشکل دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد از توابع شهر رفسنجان جابجایی یک حلقه چاه حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرماندار رفسنجان گفت: دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد از توابع شهر رفسنجان با کاهش فشار آب  روبروهستند که برای رفع این مشکل […]

برای رفع این مشکل دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد از توابع شهر رفسنجان جابجایی یک حلقه چاه حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرماندار رفسنجان گفت: دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد از توابع شهر رفسنجان با کاهش فشار آب  روبروهستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.

 

 

حسین رضایی در بازدید از تأسیسات مجتمع حومه غربی رفسنجان افزود: حومه غربی شامل ۳۳ روستا از جمله لاهیجان، هرمزآباد، احمدآباد رضوی، تاج آباد، عیش آباد، قوام آباد، رضاآباد، عباس آباد آقاغفور و … است که دو روستای این حومه یعنی تاج آباد و عیش آباد با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

 بگفته فرماندار رفسنجان گفت: تا آخر خرداد ماه جاری آب این دو حلقه چاه به مدار بهره‌برداری وارد می‌شود و مشکل این دو روستا حل خواهد شد.

حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان هم اعلام کرد:، حومه غربی شهر رفسنجان  ۳۳ روستا و هفت حلقه چاه آب آشامیدنی دارد.




جابجایی چاه ۲ روستای پرتنش آبی در رفسنجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جابجایی چاه ۲ روستای پرتنش آبی در رفسنجان