ثبت نام ۱۸۰ هزار نفردر طرح ملی مسکن کرمان

تا کنون ۱۸۰ هزار نفر در طرح ملی مسکن در استان کرمان ثبت نام کرده اند.  در جلسه شورای مسکن استان، فداکار استاندارکرمان با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای طرح ملی مسکن گفت: تامین زمین در طرح ملی مسکن باید با دقت و رعایت مقررات باشد و به گونه‌ای عمل کنیم که به گسترش […]

تا کنون ۱۸۰ هزار نفر در طرح ملی مسکن در استان کرمان ثبت نام کرده اند.

 در جلسه شورای مسکن استان، فداکار استاندارکرمان با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای طرح ملی مسکن گفت: تامین زمین در طرح ملی مسکن باید با دقت و رعایت مقررات باشد و به گونه‌ای عمل کنیم که به گسترش بیشتر شهر‌های بزرگ و درنهایت توسعه حاشیه نشینی نرسد.

در این نشست علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:  تا امروز ۱۸۰ هزارنفر در استان در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که ۹۸ درصد ان‌ها تعیین تکلیف شده اند.

او می گوید:  ساخت ۱۰۳ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در استان کرمان مصوب و هدفگذاری شده است که  مهمترین چالش ما در این حوزه تامین اراضی مناسب به ویژه در مرکز استان و شهر‌های بزرگ است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:  ۷ هزار و ۸۶۹ واحد دارای قرارداد سازنده هستند ضمن آنکه احداث هزار و ۷۲۸ واحد که شامل طرح ملی مسکن (در دوره دولت قبل) نیز می‌شوند، به اتمام رسیده است.

فت فتو کرمان کرمان




ثبت نام ۱۸۰ هزار نفردر طرح ملی مسکن کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ثبت نام ۱۸۰ هزار نفردر طرح ملی مسکن کرمان