شوق خدمت‌گزاری مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

مراسم‌ گرامیداشت شهدای خدمت با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، امام جمعه موقت کرمان و حضور پرشور اتباع افغانستانی مقیم استان در محل تکیه فاطمیه برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ مراسم‌ گرامیداشت شهدای خدمت با حضور مدیرکل امور اتباع […]



مراسم‌ گرامیداشت شهدای خدمت با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، امام جمعه موقت کرمان و حضور پرشور اتباع افغانستانی مقیم استان در محل تکیه فاطمیه برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ مراسم‌ گرامیداشت شهدای خدمت با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، امام جمعه موقت کرمان و حضور پرشور اتباع افغانستانی مقیم استان در محل تکیه فاطمیه برگزار شد.

روح‌الله خضری‌پور با اشاره به شخصیت جهادی شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم با خدا معامله کرد و مصداق واقعی خدمت‌گزاری به ملت بود.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) افزود: رسول اکرم(ص) می‌فرمایند، فردی به سبب برداشتن شاخه‌ای خار از سر راه مسلمین بهشتی شد و نزدیک‌ترین مردم به من کسی است که بیشترین خیر را به دیگران  می‌رساند؛ شهید آیت‌الله رئیسی نمونه بارز این گفتمان است‌.

وی شهید رئیسی را  قانون‌مدار، عدالت محور، ساده زیست، با تواضع و احترام، پرهیز از منت‌گذاری، مخلص در عمل به دور از تبعیض و دلسوز قشر ضعیف جامعه دانست و اظهار کرد: شوق خدمت‌گزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان نیز با تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی و حسین امیر عبدالهیان خستگی‌ناپذیر، مخلص و خدمت‌گزار واقعی ملت بودند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان به مظلومان عالم خصوصا مردم غزه توجه ویژه داشتند و در عرصه‌های مختلف در اعمال، رفتار و گفتار خود از آن‌ها دفاع کردند.

انتهای خبر/م


شوق خدمت‌گزاری مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

منبع:آرمـان
? شوق خدمت‌گزاری مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود