توقیف ۱۱۳خودروی شوتی در کرمان/۱۶میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد

کرمان- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بالغ بر ۱۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح ۳ روزه مبارزه با جرایم اقتصادی خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سردار عباسعلی روانبخش گفت: بنا به ضرورت مقابله مستمر با جرایم و تخلفات اقتصادی، همزمان با اواسط سومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله […]

کرمان- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بالغ بر ۱۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح ۳ روزه مبارزه با جرایم اقتصادی خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار عباسعلی روانبخش گفت: بنا به ضرورت مقابله مستمر با جرایم و تخلفات اقتصادی، همزمان با اواسط سومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با فعالیت های زیان بار و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

سردار روانبخش افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین با استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۱۱۳ دستگاه خودروی شوتی و ماشین سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، کالاهای اساسی، پوشاک، دام زنده و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۶۳ میلیارد و۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص ۱۲۲ فقره پرونده برای بیش از ۱۲۶ متهم که قصد سودجویی با قاچاق کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر ۵۸۱۰۵۶۷




توقیف ۱۱۳خودروی شوتی در کرمان/۱۶میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد

منبع: مــهر
? توقیف ۱۱۳خودروی شوتی در کرمان/۱۶میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد