توجه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس ضروری است

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار مدیرکل امور زندان‌های کرمان گفت: جمعیت دانش‌آموزی استان بیش از ۶۸۰ هزار نفر است که در بیش از ۶ هزار مدرسه تحصیل می‌کنند. وی با بیان اینکه انتظار نمی‌رود همه این […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار مدیرکل امور زندان‌های کرمان گفت: جمعیت دانش‌آموزی استان بیش از ۶۸۰ هزار نفر است که در بیش از ۶ هزار مدرسه تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتظار نمی‌رود همه این دانش‌آموزان پزشک یا مهندس شوند و به مدارج بالای علمی برسند، گفت: جامعه به همه شغل‌ها نیاز دارد و محیط مدارس باید صحنه مهارت‌آموزی باشند.

رضایی با بیان اینکه باید تلاش کنیم ورودی به زندان‌ها کم شود، افزود: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تلاش شود، به‌ویژه در زمینه استعمال مواد مخدر و سرقت که بیشترین تخلف‌ها هستند همه دستگاه‌ها باید با اداره‌کل زندان‌ها همکاری کنند تا آمار زندانیان و تارکان تحصیل کم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام آمادگی برای جذب بازماندگان از تحصیل و آموزش فرزندان زندانی‌ها در مدرسه، گفت: برای موفقیت بیشتر دانش‌آموزان کرمانی همه نهادها باید همکاری کرده و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند تا زمینه تحصیل و رشد فرزندان این سرزمین فراهم شود.

انتهای پیام




توجه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس ضروری است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? توجه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس ضروری است