تلاش ۸ ساعته برای جستجو و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات جوپار

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از تلاش هشت ساعته نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان برای دسترسی و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات کوه‌های جوپار خبر داد. رضا فلاح صبح امروز ۳۰ دی ماه در این رابطه بیان کرد: شب گذشته در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک گردشگر از ارتفاعات کوه‌های جوپار […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از تلاش هشت ساعته نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان برای دسترسی و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات کوه‌های جوپار خبر داد.

رضا فلاح صبح امروز ۳۰ دی ماه در این رابطه بیان کرد: شب گذشته در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک گردشگر از ارتفاعات کوه‌های جوپار (حوالی قله بلوچی)، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

 وی با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۱۹:۴۳ دقیقه جمعه ۲۹ دی ماه افزود: این عملیات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه کوهستانی، تاریک و سرد بودن هوا بیش از هشت ساعت به طول انجامید.

فلاح اظهار کرد: تیم امدادونجات کوهستان کرمان با برپایی چندین کارگاه و بسکت کشی موفق شدند پیکر این گردشگر را در ساعت چهار و ۳۰ دقیقه صبح امروز  به دامنه کوه انتقال و به عوامل قضایی تحویل دهند.

انتهای پیام 




تلاش ۸ ساعته برای جستجو و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات جوپار

منبع: ایـسنا
? تلاش ۸ ساعته برای جستجو و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات جوپار