تلاش بی‌نتیجه امپراتوری رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان گفت: امپراتوری رسانه‌ای دشمن به‌دنبال نسبت دادن مشکلات کشور به نظام است و اینکه عنوان می‌کنند دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران پیشرفت و رونق اقتصادی بوده است، ادعای دروغین است. حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ […]

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان گفت: امپراتوری رسانه‌ای دشمن به‌دنبال نسبت دادن مشکلات کشور به نظام است و اینکه عنوان می‌کنند دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران پیشرفت و رونق اقتصادی بوده است، ادعای دروغین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره در حال جنگ ترکیبی، شناختی و انتشار اخبار جعلی و دروغین به‌منظور شبهه‌افکنی و کتمان حقایق ایران اسلامی بوده است تا بتواند سرمایه اجتماعی نظام را کاهش دهد، در این شرایط ما باید بدانیم برنامه‌ریزی‌های دشمن برای شکست انقلاب و عدم تحقق اهداف‌ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی چه بوده است و آیا ملت ایران در مقابل این برنامه‌ها دست بسته بوده‌اند و یا توانسته‌اند با روش‌های مختلف در مقابل این توطئه‌ها مقابله جانانه کنند؟

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان ادامه داد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از روش‌های مختلف علیه کشورمان اقدام کرده است؛ در مقطعی اقدام به ایجاد تفرقه و ترویج جدایی‌طلبی کرد تا مناطق مختلف کشور را جدا کند که ملت ایران تمامی توطئه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند.

وی ابراز کرد: برنامه دیگر دشمن، شکل‌دهی جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق علیه کشورمان برای شکست جمهوری اسلامی ایران بود که در این جنگ هشت ساله نیز کشورهای متعددی با حمایت از صدام، جنگ ناجوانمردانه‌ای را علیه ایران اسلامی ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری تصریح کرد: برنامه دیگر دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی، تحریم و محاصره اقتصادی بود که ملت ایران شاهد هستند در دوران تحریم ما توانستیم توفیقات بسیاری را به‌دست آوریم و امروز کسانی که به راهیان نور و راهیان پیشرفت می‌روند، شاهد پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های کلان، صنعتی، علمی و غیره هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان افزود: زمانی گزینه‌های روی میز دشمن، تحریم فروش بنزین به ما بود اما هم اکنون هیچ صحبتی از تحریم بنزین نیست چرا که ما در این عرصه توانستیم خودکفا باشیم، همچنین زمانی ما نیاز به واردات سیم‌خاردار بودیم اما امروزه جشن خودکفایی در زمینه صنایع موشکی، پهبادی، هسته‌ای و سایر عرصه‌‌ها هستیم.

وی هجمه به باروهای فرهنگی و دینی را از دیگر اقدامات دشمن علیه کشورمان عنوان کرد و گفت: در قبال رویکرد دشمنان، ما شاهد استقبال مردم به جنبه‌های دینی، ملی و مذهبی هستیم، همچنین شاهد اشتیاق حضور جوانان و نوجوانان به راهیان نور و پیشرفت هستیم و همه این مسائل نشان می‌دهد که ممکن است دشمن را در راستای تهاجم فرهنگی اقدام کرده باشد، اما به اهداف خود نرسیده است چرا که انقلاب ما، انقلاب سازنده و رو به‌پیشرفت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری برنامه دیگر دشمن را جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور برشمرد و اظهار کرد: در مقابل این اقدامات ایران اسلامی، برنامه‌های نانو تکنولوژی، هسته‌ای و دانش‌ روز خود را پیش برده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان عنوان کرد: دشمنان برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند و در سال‌های مختلف اقدامات متعددی انجام دادند؛ اما در مقابل این همه دشمنی، ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود قیام‌های ماندگار همچون نهم دی ماه را رقم زدند و پیوند امام و امت را نشان دادند.

وی گفت: امروز شاهد بمباران رسانه‌‌های استکبار جهانی علیه کشورمان هستیم چرا که دشمن به‌دنبال تغییر هویت ایرانی اسلامی ماست و تلاش دارد تصویرسازی دروغین از خود نشان دهد و می‌خواهد خود را نقطه پیشرفت و سایر کشورها را دچار پسرفت و عقب‌ماندگی معرفی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری تأکید کرد: امپراتوری رسانه‌ای دشمن به‌دنبال نسبت دادن مشکلات کشور به نظام است و اینکه عنوان می‌کنند دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران پیشرفت و رونق اقتصادی بوده است، ادعای دروغین است.

انتهای خبر/م
 




تلاش بی‌نتیجه امپراتوری رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی

منبع:آرمـان
? تلاش بی‌نتیجه امپراتوری رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی