تقابل حق و باطل همیشگی است/ لزوم اتخاذ تدابیر هوشمندانه جهت تقویت کشور در مقابل دشمنان

قاسم دانشی با تأکید بر اینکه تقابل حق با باطل همیشگی است، گفت: با ندابیر هوشمندانه ملت ایران و دولتمردان، خود را در همه عرصه ها در برابر دشمن تقویت خواهیم کرد تا به اهداف نظام مقدس خود نائل شویم. حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی در گقتگو با فت فتو؛ گفت: ۱۳ آبان ماه […]

قاسم دانشی با تأکید بر اینکه تقابل حق با باطل همیشگی است، گفت: با ندابیر هوشمندانه ملت ایران و دولتمردان، خود را در همه عرصه ها در برابر دشمن تقویت خواهیم کرد تا به اهداف نظام مقدس خود نائل شویم.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی در گقتگو با فت فتو؛ گفت: ۱۳ آبان ماه یادآور سه رویداد مهم در تاریخ کشورمان است که در هر یک از این سه رویداد آمریکا نقش داشته است؛ تبعید امام راحل در سیزدهم آبان ۱۳۴۲ رخ داد، در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان اتفاق افتاد و در تاریخ ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا صورت گرفت.

امام جمعه شهرستان بم با تأکید بر اینکه تقابل حق با باطل همیشگی است و دشمنی آمریکا و جهان استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مربوط به یک مقطع خاص نیست، عنوان کرد: جهان استکبار به رهبری آمریکا قبل از انقلاب و به طور خاص پس از پیروزی انقلاب همواره دشمنی خود را با نظام مقدس و این ملت نشان داده است و این مسئله تمام شدنی نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که آمریکا خوی استکباری خود را دارد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت پر افتخار ما به اعتقادات و ارزش هایی که برای آن خون داده و انقلاب کرده، پایبند است این تقابل و دشمنی وجود خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند “پشتوانه ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد”، اظهار کرد: ملت ما هر جا که پایبندی خود را به ارزش ها و اعتقادات را نشان داده است، نتایج شیرین آن را به دست آورده است و مسئولان تا زمانی که بر این آرمان ها ایستادگی کرده اند، خداوند به ما عزت داده است و چنانچه مشکلی وجود دارد به این دلیل است که از آرمان ها کوتاه آمده ایم و دشمنی، دشمنان را نادیده گرفته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: متأسفانه رویه یاد شده علی رغم تمامی هشدارهای در دولت قبل وجود داشت و متأسفانه بی توجهی هایی در این زمینه صورت گرفت و دشمنی، دشمنان نادیده گرفته شد.

امام جمعه شهرستان بم خاطر نشان کرد: با ندابیر هوشمندانه ملت ایران و دولتمردان، خود را در همه عرصه ها در برابر دشمن تقویت خواهیم کرد تا به اهداف نظام مقدس خود نائل شویم.

انتهای پیام/م




تقابل حق و باطل همیشگی است/ لزوم اتخاذ تدابیر هوشمندانه جهت تقویت کشور در مقابل دشمنان

منبع:آرمـان
? تقابل حق و باطل همیشگی است/ لزوم اتخاذ تدابیر هوشمندانه جهت تقویت کشور در مقابل دشمنان