شهید سلیمانی بین مسلمانان منطقه وحدت ایجاد کرد/ جنوب کرمان چشم انتظار حضور رئیس جمهور است

روح الله ایرانژاد گفت: حاج قاسم سلیمانی در منطقه وحدت را بین مسلمانان ایجاد کرد و این همبستگی و وحدت در کشورهای مسلمان دشمن را به زانو در آورده است. به گزارش فت فتو؛ آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد. نرماشیر: شهید سلیمانی بین مسلمانان منطقه وحدت ایجاد کرد حجت الاسلام […]

روح الله ایرانژاد گفت: حاج قاسم سلیمانی در منطقه وحدت را بین مسلمانان ایجاد کرد و این همبستگی و وحدت در کشورهای مسلمان دشمن را به زانو در آورده است.

به گزارش فت فتو؛ آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد.

نرماشیر: شهید سلیمانی بین مسلمانان منطقه وحدت ایجاد کرد

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد خود ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و سردار دلها با بیان اینکه خون سپهبد شهید سلیمانی بر کل جامعه تاثیر گذاشته است، گفت: ما آنقدر مقتدر شده ایم و از دوران بازدارندگی گذشته ایم و باید دشمنان بدانند یکی بزنند ده تا خواهند خورد.

خطیب نماز جمعه‌ نرماشیر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فقر در کشور است، عنوان کرد: بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به‌ مردم است و حال با این دولت مردمی که از جنس مردم است و تفکر آن هم خدمت به‌مردم است ما قطعا با آمریکا مبارزه خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در منطقه وحدت را بین مسلمانان ایجاد کرد و این همبستگی و وحدت در کشورهای مسلمان دشمن را به زانو در آورده است.

جیرفت: جنوب کرمان چشم انتظار حضور رئیس جمهور است

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه امروز هفدهم دیماه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور امّت ولایتمدار در برنامه‌های بزرگداشت این دو شهادت شایسته تقدیر بوده و تجلّی بصیرت فاطمی در جیرفت است.

وی افزود: برخورد حذفی دشمن با محتوای مربوط به شهید سلیمانی بیانگر ترس آنان و زیر سلطه استکبار بودن فضای مجازی است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: مقام معظّم رهبری مدظله العالی بارها با بصیرت و آگاهی، مسئولان را به مدیریت فضای مجازی سفارش کرده که در این راستا راه‌اندازی شبکه ملّی اطلاعات یک ضرورت است و کوتاهی و تعلّل در ایجاد آن آثار مخربی بر نسل جوان خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه جیرفت ابراز کرد: کشور باید توأم با استفاده از اینترنت بین‌المللی از شبکه ملّی اطلاعات برخوردار باشد و مسئولان به ویژه وزارت ارتباطات باید سرعت ایجاد، گستردگی و کیفیت آن را با جدیت در دستور کار قرار دهد و صدا و سیما نیز همگام با آن ارتقای سواد رسانه‌ای را دنبال کند.

حجت الأسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: جنوب کرمان چشم انتظار حضور رئیس جمهور است و از حضور مسئولان کشوری و دولتمردان در میان سیل‌زدگان جنوب کرمان سپاسگزاریم و انتظار از دولت مردمی نیز همین است.

وی ابراز کرد: مردم جنوب کرمان با وجود آسیب‌های سیلاب به گرمی از مسئولان کشوری استقبال کرده و امید است هیئت دولت اجرای مصوبات و رفع مشکلات را تسریع کند.

این مقام مسئول بیان کرد: حدود ۹۰ درصد از مردمان جنوب کرمان به دولت رئیسی رأی داده‌اند و انتظار دارند در اولین فرصت شخص رئیس جمهور به جنوب کرمان سفر داشته باشد تا مردم بتوانند ایشان را ملاقات کنند.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: توجه به تقوا و اخلاص از مبانی مکتب شهید سلیمانی است که آحاد جامعه باید به آن توجه داشته باشند.

نودژ منوجان: مسئولان گوش به فرمان رهبری باشند

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفری در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به دهه بصیرت گفت: این ایام الله باید پاس داشته شود این حوادث تاریخی بزرگ در واقع عوامل پیشرفت تاریخ ملت ها هستند.

امام جمعه موقت آسمینون (نودژ)منوجان افزود: عاشورا نیم روز بیشتر نبود تاریخ را تکان داد و متحول کرد یک حادثه گاهی به قدری عمیق و حکیمانه و به جا در طول زندگی یک ملت اتفاق می‌افتد که تاثیرات آنها برای سال‌های متمادی گاهی برای قرن های متوالی باقی می ماند روز نوزدهم دی برای ملت ایران از جمله این حوادث است که قیام ۱۹ دی از نقاط اوج حیات ملت ایران است چرا که از اراده و بصیرت ملت را نشان داد عامل پیروزی این است که یک جماعت،یک ملت ایمان درستی داشته باشند و این ایمان راسخ باشد و این ایمان همراه با بصیرت باشد.

حجت الاسلام محمد جعفری اظهار کرد: مردم و ملت ما ملت فهیم و با بصیرتی است که در همه زمانها و در هر حادثه ای که عده ای بر علیه انقلاب و دین خدا برآمدند و پرخاشگری کردند و قصد نابودی آن را داشته اند  بپا خواستند.

وی افزود: مردم ما ،مردم ولایی هستند از فاطمیه و قیام عاشورا درس گرفتند و پشت ولایت را خالی نکرده اند ولی زمان خود را تنها نگذاشتند و در تمام صحنه‌ها حاضر بودند.

 حجت الاسلام محمد جعفری تصریح کرد: این بزرگترین درسی است که می‌توانیم این روزها از ایام فاطمیه بگیریم و مسئولین ما هم باید همین راه را ادامه بدهند گوش به فرمان امام جامعه باشند هر جا ما از ولایت رها شدیم ضربه خوردیم هر جا پشت ولایت بودیم پیروز شدیم .

وی بیان کرد:لذا مسئولین ما در قبال این مردم ولایی و ولایت‌مدار وظیفه سنگینی دارند برای حل مشکلات این ملت تلاش کنند و لحظه‌ای هم در این مسئولیت شان کم نگذارند.

 امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) عنوان کرد: مردم ولایی ما امروز بیدارند در مقابل طاغوت زمان محکم ایستاده اند و  دومین سالگرد شهید سلیمانی این را نشان داد دشمنان ملت و انقلاب لرزه به جانشان افتاده که ما این گونه مردمی را تا حالا ندیده بودیم و این ها همه شهید سلیمانی شده اند و دنبال انتقام هستند.

حجت الاسلام محمدجعفری خاطرنشان کرد: دشمنان ما بدانند که هرجا ظلم‌ستیزی باشد مردم ما کوتاه نمی‌آیند و البته دیگر مظلومیت علی تکرار نمی‌شود و شخص ترامپ و تمام کسانی که در ترور و شهادت سردار دلها دست داشته اند لحظه ای خواب راحت نخواهد داشت یک روز مردم زمان امیرالمومنین(ع) را تنها گذاشتند اما امروز این ملت و مردم نمی گذارند ولی زمانشان تنها بماند و نمی‌گذارند حادثه فاطمیه تکرار شود.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م
 




شهید سلیمانی بین مسلمانان منطقه وحدت ایجاد کرد/ جنوب کرمان چشم انتظار حضور رئیس جمهور است

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی بین مسلمانان منطقه وحدت ایجاد کرد/ جنوب کرمان چشم انتظار حضور رئیس جمهور است