حمله موشکی ایران به عین الاسد؛ پاسخ کوتاهی به اقدامات آمریکا جنایتکار بود/ دستاوردهای ایران در زمینه دفاعی با انجام این حملات نشان داده شد

مولوی عبیدالله شهیکی با تأکید بر اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا تنها پاسخ کوتاه به آمریکا جنایتکار و هم پیمانان آنان بود، گفت: در این عملیات گوشه ای از توانمندی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاع و بازدارندگی و قدرت رزم نشان داده شد. مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو […]

مولوی عبیدالله شهیکی با تأکید بر اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا تنها پاسخ کوتاه به آمریکا جنایتکار و هم پیمانان آنان بود، گفت: در این عملیات گوشه ای از توانمندی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاع و بازدارندگی و قدرت رزم نشان داده شد.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق در سحرگاه هجدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ گفت: به اذن خداوند متعال در چنین روزی در پاسخ به عملیات ناجوانمردانه، جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز و خونخوار آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده شجاع و قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار رشید و پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی طی عملیات موفق و غرورآفرینی با شلیک ده ها موشک، پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا بنام «عین الاسد» را در هم کوبید.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: این اقدام به استکبارجهانی و تمامی صفاکان عالم نشان و هشدار داد که هر شرارت و تجاوز و یا گستاخی با پاسخ سهمگین و محکم تری روبه رو خواهد شد.

وی بیان کرد: این اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به اسرائیل غاصب و کودک کش و هم پیمانان آمریکای جنایتکار نشان و هشدار داد که با حضور آمریکا در خاک آنان امنیت و آسایش نخواهند داشت و هر مقصد و خاکی که آمریکا در آنجا لانه کرده باشد و از مقصد آن به خاک کشور زیزمان دست درازی شود آرامش و آسایش نخواهند داشت.

مولوی شهیکی اظهار کرد: در این عملیات گوشه ای از توانمندی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاع و بازدارندگی و قدرت رزم نشان داده شد  که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی از آن آگاه هستند که هیچ گاه جرأت گستاخی و دست درازی را نداشته باشند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا تنها پاسخ کوتاه به آمریکا جنایتکار و هم پیمانان آنان بود، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری علاوه بر اخراج کامل آمریکا و ایادی آنها ازمنطقه، آمران و عاملان این جنایت بزرگ در هر کجا و هر نقطه ای که باشند بایدتقاص خون به ناحق ریخته سردار دلها را داده و مجازات شوند و در دادگاه صالحه پاسخگو باشند که به فضل و مدد خداوند تعالی نصرت و پیروزی از آن مسلمین است.

انتهای پیام/م




حمله موشکی ایران به عین الاسد؛ پاسخ کوتاهی به اقدامات آمریکا جنایتکار بود/ دستاوردهای ایران در زمینه دفاعی با انجام این حملات نشان داده شد

منبع:آرمـان
? حمله موشکی ایران به عین الاسد؛ پاسخ کوتاهی به اقدامات آمریکا جنایتکار بود/ دستاوردهای ایران در زمینه دفاعی با انجام این حملات نشان داده شد