تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۶ نفر رسید

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت ۶ صبح ۱۸ بهمن‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌ها به ۶ نفر رسیده است. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی […]

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت ۶ صبح ۱۸ بهمن‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌ها به ۶ نفر رسیده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه این مصدومان در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند، عنوان کرد: از میان ۶ مصدوم فعلی این انفجار، ۲ نفر زن، ۱ نفر مرد و ۳ کودک زیر ۱۵ سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین ۶ مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌‌ها بستری هستند، ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳ نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: ۲ نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و ۱ نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه و ‌۱۵:۱۷ دقیقه بعد از ظهر ۱۳ دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد .

لازم به ذکر است دو حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان در مجموع ۲۸۴ مجروح برجا گذاشت که ۱۹۵ نفر از آنان در ۱۲ بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی کرمان بستری شدند.

انتهای پیام/۵۱۱/




تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۶ نفر رسید

منبع: تسنــیم
? تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۶ نفر رسید