تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی با شهرداری کرمان ضروری است

سرپرست شهرداری کرمان گفت: اعتقادم این است که حوزه خدمات‌رسانی در شهر و شهرداری قائل به شخص نیست و هر شهردار هر چقدر هم توانمند باشد، بدون تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی توفیقی نخواهد داشت. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محسن تویسرکانی امروز در جمع اعضای شورای معاونان و شورای اسلامی شهر […]


سرپرست شهرداری کرمان گفت: اعتقادم این است که حوزه خدمات‌رسانی در شهر و شهرداری قائل به شخص نیست و هر شهردار هر چقدر هم توانمند باشد، بدون تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی توفیقی نخواهد داشت.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محسن تویسرکانی امروز در جمع اعضای شورای معاونان و شورای اسلامی شهر اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در این جمع قرار گرفتم و به چنین جایگاهی که خدمت بی‌واسطه و شبانه‌روزی به همشهریان عزیز کرمان است، مفتخر شدم، این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود و امیدوارم آن‌طور که مورد رضایت حق هست، انجام وظیفه کنیم.

سرپرست شهرداری کرمان ادامه داد: بنده به عنوان یار دوازدهم پارلمان محلی شورای شهر در خدمت خانواده بزرگ شهرداری هستم، امیدوارم با هم خدمتگزار واقعی مردم شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت باشیم.

وی تصریح کرد: پایان دوره باید گویای عملکرد ما باشد و اگر مطالبی را بگوییم اما خدای ناکرده در پایان دوره نتوانیم از آن دفاع کنیم، وجهه خوبی ندارد.

تویسرکانی ادامه داد: اعتقادم این است که حوزه خدمات‌رسانی در شهر و شهرداری قائل به شخص نیست و هر شهردار هر چقدر هم توانمند باشد، بدون تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی به‌طور قطع به مراد خود نخواهد رسید و بدون تعامل توفیقی نخواهد داشت.

وی خطاب به اعضای شورای معاونان،گفت: حال که در این صحنه قدم گذاشتیم، باید نگاه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم و به‌طور قطع این اتفاق با حضور شما بزرگواران اتفاق می‌افتد.

سرپرست شهرداری کرمان ادامه داد: دوستان کارهای خوبی کردند و در نشست‌ها و جلساتی که با بدنه مدیریتی برای به‌دست آوردن معیارها داشتم، اتفاقات خوبی رقم خورده است و باید با همدلی این سرعت را افزایش دهیم.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر پای کار هستند و من قدردان این اعتماد هستم؛ ان‌شاءالله با همدلی و همراهی و به‌کارگیری بازوان مضاعف شهرداری و استفاده از ظرفیت‌های استان کرمان و پتانسیل‌های متعدد و خوب کرمان که در استان‌های دیگر مشاهده نمی‌شود، در راستای اعتلای اهدافمان حرکت کنیم و نام شهر کرمان را بلندآوازه کنیم و عملکرد مؤثری را برای خدمت به مردم داشته باشیم.

تویسرکانی با قدردانی از زحمات سعید شعرباف خاطرنشان کرد: توانمندی‌های ایشان منحصربه‌فرد است و اشرافی که در این مدت به موضوعات پیدا کردند، می‌تواند کارگشای مسائل باشد و راهکارهایی که ارائه می‌دهند می‌تواند مؤثر باشد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی با شهرداری کرمان ضروری است

منبع: فــارس
? تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی با شهرداری کرمان ضروری است