تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش، لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرائم

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرائم در جامعه است. رضا رضایی امروز ۲۳ شهریورماه در نشست مشترک فرماندهان انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تسلیت ایام […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرائم در جامعه است.

رضا رضایی امروز ۲۳ شهریورماه در نشست مشترک فرماندهان انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تسلیت ایام اربعین حسینی از بازگشایی مدارس به عنوان بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی در کشور نام برد و افزود: بازگشایی مدارس نیازمند همکاری و تعامل همه مردم، نهادهای دولتی و غیردولتی و نیرو های مسلح با آموزش و پرورش است.

وی به نقش پر رنگ نیروی انتظامی در بازگشایی مدارس و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ضرورتی انکارناپذیر در راستای پیشگیری از جرائم مختلف است.

رضایی با بیان اینکه پروژه مهر سال تحصیلی آینده از ابتدای سال ۱۴۰۱ در استان در حال اجراست، تصریح کرد: مانور بازگشایی مدارس در روز ۲۱ شهریور ماه جاری در مدارس سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سرویس مدارس استان نیز در قالب کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی شده، از همکاری موثر نیروی انتظامی در زمینه ساماندهی سرویس مدارس تقدیر و تشکر کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا برای همه عزیز هستند و به زودی طی همایشی از فرزندان دانش آموز شهدای نیروی انتظامی برگزار می شود.

رضایی با تاکید بر نقش موثر نیروی انتظامی در جلوگیری از آسیب های گوناگون در مدارس گفت: زمینه حضور نیروی انتظامی در تمامی مدارس استان فراهم شده و جلسات تخصصی نیروی انتظامی و مدیران مدارس به صورت شهرستانی و منطقه ای برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر این نهاد در فرهنگ سازی گفت: اگر آموزش و پرورش با تعامل و همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی به خوبی رسالت خود را انجام دهد بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه های مختلف به حداقل می رسد.

انتهای پیام




تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش، لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرائم

منبع: ایـسنا
? تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش، لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرائم